آغاز ثبت نام بسته ‌معرفتی ارتقای‌توانمندی‌ ارکان هیآت کشور ویژه‌ ایام محرم 98

به همت جامعه ایمانی مشعر بسته محتوایی ارتقای توانمندی مدیران، سخنرانان و ستایشگران هیأت‌های کشور ویژه ایام محرم و صفر 98 منتشر شد.
کد خبر: ۳۵۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۴ - 18August 2019

آغاز ثبت نام بسته ‌معرفتی ارتقای‌توانمندی‌ ارکان هیآت کشور ویژه‌ ایام محرم 1398به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، هفدهمین بسته معرفتی مدیران و هجدهمین بسته ارتقای توانمندی سخنرانان و ستایشگران هیأت‌های مذهبی کشور، منتشر شد. این بسته به همت خادمین سیدالشهدا(ع) در جامعه ایمانی مشعر، با هدف تهیه بخشی از خوراک فکری و محتوایی هیأت‌ها تقديم شده است.

سید حسین حاتمی، معاونت عملیات جامعه ایمانی مشعر، هدف از تولید این بسته ها را ایجاد جریان‌سازی محتوایی و معرفتی مشترک میان هیأت‌ها عنوان کرد و افزود: محتوای این بسته‌ها بر اساس ارائه نیازها و پیشنهادات مسئولین هیأت‌ها و ارزیابی صاحب‌نظران انتخاب شده و از میان تولیدات خود هیأت‌ها و سایر مجموعه‌های فعال جبهه فرهنگی انقلاب گزینش می‌شوند.

وی ضمن اعلام این خبر افزود: محتواهای برگزیده‌ای که به تأييدِ کارشناسان و اساتيد حوزه‌های مختلف رسيده است، در قالب کتب و منشورات طراحی و بصورت بسته یکپارچه خدمت عزیزان عرضه شده است.

محورها و محصولات بسته محتوایی ماه محرم ۹۸ با محوریت «سبک و سیره عاشورایی حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و اصحاب ایشان» انتخاب شده است. سایر محورهای محتوایی که در این بسته به آن توجه شده و مورد رصد و ارزیابی قرار گرفته است، علاوه بر موضوعات مرتبط با محرم، همچون «توانمندسازی ارکان هیأت» با محتوای معرفتی ، مقتل، فیش منبر و شعر؛ موضوعاتی چون «بیانیه گام دوم انقلاب»، «خانواده»، «جنگ اقتصادی»، «خدمات اجتماعی»، «استکبارستیزی»، «تشکیلات»، «شبکه‌سازی» و «پیاده‌روی اربعین حسینی» را نیز شامل مي‌شود.

حاتمی گفت: با توجه به صدور بیانیه گام دوم توسط رهبر معظم انقلاب، هیأت‌ها می‌بایست نسبت خود را با این بیانیه مشخص نموده، راهبردها و راهکارهای عملیاتی متناسب با هیأت را تبیین کنند و با روحیه جهادی در مسیر تحقق آن حرکت نمایند.

یکی دیگر از موضوعات مهم که در این برهه از زمان بیش از همیشه مورد هجمه دشمن قرار گرفته است مسأله خانواده است. رهبر معظم انقلاب با وجود اطلاع از ظرفیت‌های نهادهای دولتی، این مهم را بر دوش جبهه مردمی انقلاب نهادند و حل شدن مباحث خانواده را به هیأت‌های مذهبی سپرده‌اند. از این جهت هیأت‌ها که خود نیز بر گرد خانواده نبوت گرد آمده‌اند و مخاطبشان نیز خانواده‌ها هستند، برای نجات این نهاد سرنوشت‌ساز باید همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

این عضو جامعه ایمانی مشعر ضمن دعوت از مدیران، سخنرانان و ستایشگران هیأت‌های مذهبی جهت استفاده از بسته‌های ارتقای توانمندی ارکان هیأت، طریقه درخواست این بسته‌ها را ارسال عدد ۱۱۷ برای مدیر، سخنران عدد 218 و مداح 318 به‌همراه استان خود به سامانه 30001542 اعلام کرده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها