مسئول مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس هرمزگان:

اهدای بخشی از اسناد تاریخی دفاع مقدس به فرهنگسرای شهدای رسانه بندرعباس

رضا سهرابی گفت: بیش از 400 فقره سند تاریخی دفاع مقدس جهت بازدید مردم به فرهنگسرای شهدای رسانه و مرکز اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس منتقل شده است.
کد خبر: ۳۵۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹ - 18August 2019

اهدای بخشی از اسناد تاریخی دفاع مقدس به فرهنگسرای شهدای رسانه بندرعباسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «رضا سهرابی» مسئول مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس از مرکز اسناد تاریخی شهرداری بندرعباس دیدار کرد.

مسئول مرکز اسناد و مدارک دفاع مقدس در این دیدار گفت: تعداد 452 فقره سند تاریخی جهت حفظ و نگهداری به این مرکز اهدا شده که امید داریم با صیانت و حفظ این آثار که مدارکی مهم در حوزه دفاع مقدس هستند گامی موثر در جهت نشر ارزش های دفاع مقدس برداریم.

وی در ادامه افزود: اسناد و مدارک بسیار مهمی در زمینه دفاع مقدس جمع آوری شده است که باید آنها را برای بازدید عموم ارائه کرد.

«رامین آذرمهر» مدیر مرکز اسناد تاریخی و فرهنگسرای شهدای رسانه شهرداری بندرعباس در ادامه  ضمن تقدیر از  اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان هرمزگان اظهار کرد: شایسته است تمام ادارات مستقر در بندرعباس اسناد بایگانی و تاریخی خود را جهت حفظ و نگهداری و ایجاد بانک اطلاعاتی جامع و کامل، در اختیار این مرکز قرار دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار