پروژه میانگذر جانباز شهید «سیدحسین آملی» در ساری افتتاح شد

پروژه میانگذر جانباز شهید «سیدحسین آملی» با حضور خانواده این شهید والامقام، مسئولان استانی و شهرستانی در ساری افتتاح شد.  
کد خبر: ۳۵۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲ - 19August 2019

پروژه میانگذر جانباز شهید «سیدحسین آملی» در ساری افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در آستانه عید سعید غدیر پروژه میانگذر جانباز شهید «سیدحسین آملی» با حضور خانواده این شهید، مسئولان استانی و شهرستانی امروز حد فاصل بلوار پاسداران و بلوار امام خمینی (ره) در ساری افتتاح شد.

«مسعود مدینه» رئیس شورای شهر ساری در مراسم افتتاح این میانگذر با اشاره به نامگذاری خیابان‌ها به نام شهدا آن را تداوم راه شهیدان بیان کرد و اظهار داشت: این پروژه به طول حدود ۷۰۰ متر برای پیشگیری از مشکلات ترافیکی و ایجاد شبکه دسترسی در سال ۹۷ در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

وی افزود: پروژه میانگذار جانباز شهید «حسین آملی» در کمتر از یکسال به بهره‌برداری رسید و برای ساخت آن ۴۵ میلیارد ریال هزینه و ۱۵ میلیارد ریال برای تملکات اراضی صرف شده است.

رئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه بهترین راه برای مبارزه با دشمن، خدمتگزاری است و با افتتاح پروژه‌های عمرانی می‌توان به مردم خدمات مناسب ارائه کرد.

وی با بیان اینکه مرمت مسجد جامع چند روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: این مسجد بر اثر حریق دچار تخریب شد و بازسازی آن کمتر از یکسال به پایان رسید.

رئیس شورای شهر ساری، افتتاح بوستان بزرگ بانوان را از دیگر طرح‌ها بیان کرد و گفت: این پروژه کمتر از یک ماه دیگر افتتاح می‌شود و شهرداری همسنگ کارهای عمرانی به اقدامات فرهنگی نیز توجه کرد و پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز تا پایان سال ۱۳۹۹ افتتاح خواهد شد.

«عباسعلی رضایی» فرماندار ساری نیز با تقدیر از تلاش‌های شهرداری ساری بر لزوم حفظ ارزش‌ها و میراث ماندگار دفاع مقدس تاکید کرد و متذکر شد: امیدواریم هر روز شاهد افتتاخ پروژه‌های عمرانی و جدید برای خدمات‌رسانی به مردم باشیم و این مسئله با همراهی و وحدت محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها