مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان مطرح کرد؛

تداوم نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس در شهرهای مرزی خوزستان

سردار محمد علیپور گفت: خوشبختانه تا امروز موفق شدیم که با هشت پژوهشگر و کارگروه تخصصی در هشت شهرستان مرزی و مهم استان وارد قرارداد شویم تا هر چه سریعتر بتوانیم به احصاء تاریخ شفاهی این مناطق با اولویت و رویکرد مردمی بپردازیم.
کد خبر: ۳۵۸۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ - 19August 2019

آغاز نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس در شهرهای مرزی خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار«محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه هماهنگی نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس خوزستان ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: رسالت همه ما در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس تداوم فرهنگی است که از پیامبران و ائمه بخصوص پیامبر اعظم (ص)، مولای متقیان امام علی(ع) و نهضت عاشورایی امام حسین (ع) به ارث رسیده است که در مقطعی در قالب هشت سال دفاع مقدس متبلور شد.

وی با تقدیر از تداوم و استمرار حرکت پیوسته نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس در خوزستان افزود: خوشبختانه تا امروز موفق شدیم که با هشت پژوهشگر و کارگروه تخصصی در هشت شهرستان مرزی و مهم استان وارد قرارداد شویم تا هر چه سریعتر بتوانیم به احصاء تاریخ شفاهی این مناطق با اولویت و رویکرد مردمی بپردازیم.

سردار علیپور ادامه داد: اگر تاریخ شفاهی اقشار مختلف مردم خوزستان را بتوانیم احصاء کنیم بی شک توانسته ایم بار سنگینی از این محتوای بزرگ و سند و هویت تاریخی دفاع مقدس را از دوش کشور برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: همه اشخاص و گروه هایی که مشغول جمع آوری و ثبت و ضبط نهضت تاریخ شفاهی دفاع مقدس خوزستان شده اند از مفاخر علمی و برگزیدگان رشته های خود در هیئت های علمی دانشگاه های مختلف استان هستند چرا که قصد داریم این حرکت را با بیشترین دقت و کیفی ترین شکل ممکن به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار