تقدیر از خبرنگاران و رسانه‌های فعال حوزه دفاع مقدس در خوزستان

در مراسمی که در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، از خبرنگان و رسانه‌های برتر و فعال حوزه دفاع مقدس خوزستان تجلیل شد.
کد خبر: ۳۵۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵ - 22August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، در مراسمی که ظهر امروز (پنج‌شنبه) در سالن جلسات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد، «هوشنگ نوبخت» مدیر روابط عمومی و تبلیغات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن خیر مقدم به فعالین رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس از برنامه‌ریزی برای برگزاری جشنواره استانی رسانه، دفاع مقدس و جنگ نرم خبر داد.

در ادامه جلسه سردار «محمد علی‌پور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در دنیای امروز و به‌خصوص مقابله با جنگ نرم تبلیغاتی، رسانه‌ای و فرهنگی دشمن، از قلم‌های جهادی رسانه‌های خوزستان به نیکی یاد کرد و اظهار داشت: رسانه‌های امروز ما در خط مقدم مبارزه با دشمنان هستند و کسی در این نبرد پیروز است که جسارت، سواد، تدبیر و اخلاص بیشتری داشته باشد.

وی افزود: شما رسانه‌های جسور و مخلص خوزستان در بحران‌های اخیر و به‌خصوص در سیلاب گذشته نشان دادید که در همه امور و چالش‌ها همراه مردم و پیش‌قدم در امر اطلاع‌رسانی هستید.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: امپراطوری رسانه‌ای استکبار با تمام توان خود در حال انتشار اخبارهای ضد و نقیض علیه کشور اسلامی ما است و شما با قلم‌های پاک و گاه دست‌های خالی‌تان به شدت در پشت خاکریزهای رسانه‌ای در حال دفاع از مردم، جوانان و آرمان‌های مقدس نظام هستید و تاکنون نیز ضمن مقاومت جانانه، حملات خوبی نیز به قلب پادگان‌های رسانه‌ای داشته‌اید.

سردار علی‌پور در پایان ضمن تشریح وظایف و رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فعالیت‌های شاخص اداره کل خوزستان به ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس نیز گریزی زد و گفت: این پروژه مطالبه اول خانواده معظم شهدا و جامعه رزمنده و ایثارگر استان خوزستان است و به لطف خدا تا به امروز نیز پیشرفت تقریبی 30 درصدی داشته و با حمایت همه‌جانبه مسئولین استانی تا پایان سال 99 به سرانجام مطلوبی خواهد رسید.

در پایان این جلسه و پس از ارائه نقطه نظرات مدیر مسئولان و سردبیران رسانه‌های حاضر در جلسه در مورد چگونگی انتشار اخبار و محتوای حوزه دفاع مقدس، از 13 خبرنگار و رسانه فعال و برگزیده حوزه دفاع مقدس در استان خوزستان تجلیل به عمل آمد و از نشریات «چشم انداز روشن»، «طلوع خوزستان»، «رنگین کمان اقوام»، «هما خوزستان»، «زردکوه»، «صبح کارون»، «فرهنگ جنوب»، «جهان اخبار»، «نخل و بلوط» و «قلم امروز» با اهداء لوح تقدیر و هدایایی به خاطر انعکاس اخبار و فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس در استان خوزستان تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها