معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران عنوان کرد؛

عزم جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلا در تکمیل و تحویل ورزشگاه شهدای نوشهر

جواد بخشی گفت: ورزشگاه شهدای نوشهر هدیه سفر رهبر انقلاب اسلامی به مردم شمال کشور به ویژه مردم این شهرستان است که با عزم جهادی بسیج سازندگی سپاه کربلا تکمیل و تحویل داده شد.
کد خبر: ۳۵۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶ - 22August 2019

ساخت و تکمیل 150 سالن ورزشی توسط سپاه کربلا مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «جواد بخشی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا مازندران پیش از ظهر امروز، در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه شهدای نوشهر در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ولادت با سعادت امام موسی کاظم (ع) از افتتاح ورزشگاه پنح هزار نفری شهدای نوشهر با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مسئولان سپاه کربلا در نوشهر خبر داد.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با اعلام اینکه ساخت ورزشگاه شهدای نوشهر از سال 96 توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا آغاز و طی دوسال امروز آماده بهره‌برداری است، اظهار کرد: این ورزشگاه هدیه سفر رهبر انقلاب اسلامی به مردم شمال کشور به ویژه مردم نوشهر است که با عزم جهادی بسیج سازندگی تکمیل و تحویل داده شد.

بخشی هزینه ساخت این ورزشگاه را 17 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ورزشگاه شهدای نوشهر یکی از باکیفیت‌ترین ورزشگاه‌های کشور در شمال است.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا در پایان با اشاره به اینکه ورزش یکی از دغدغه‌های مهم سپاه بوده که باعث رشد و شکوفایی کشور می‌شود، خاطرنشان کرد: ساخت و بازسازی 150 سالن ورزشی توسط سپاه تکمیل شد و نیز ورزشگاه‌های هفتم تیر بابل و شهید متقی ساری هم توسط بسیج سازندگی سپاه کربلا از جمله پروژه‌های در دست اقدام سپاه کربلا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار