فرمانده سپاه لرستان:

مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در اولویت ساخت و تعمیر مسکن هستند

سردار مرتضی کشکولی گفت: اولویت ساخت و تعمیر ساختمان هایی که سپاه در مناطق سیل زده مسئولیت بازسازیشان را برعهده گرفته با مددجویان بهزیستی و کمیته امداد است.
کد خبر: ۳۵۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶ - 25August 2019

مددجویان کمیته امداد و بهزیستی  در اولویت ساخت و تعمیرمسکن هستند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به فعالیت قرارگاه سازندگی سپاه لرستان در مناطق سیل‌زده استان اظهار داشت: این قرارگاه به عنوان متولی احداث و تعمیر خانه‌های سیل‌زده لرستان به کمک سپاه  استان‌های سمنان، تهران، قزوین، اردبیل و قم به عنوان معین در لرستان و همچنین 12 ناحیه سپاه استان در حال ساخت و تعمیر منازل سیل زده هستند.

وی افزود :در حوزه تعمیرات قرار بود تا پایان شهریور و واحدهای احداثی را تا پنجم آذرماه تمام کنیم که خوشبختانه و به لطف خداوند پیشرفت‌ها با توجه به زمان تعیین شده بسیار رضایت بخش است البته موانعی وجود داردکه باید این موانع را هرچه سریعتر رفع کنیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان عنوان کرد: بنیاد مسکن متعهد شده 2 هزار و 100 واحد را به سپاه جهت ساخت وساز و تعمیر تحویل بدهد که تاکنون واحدهای که تحویل سپاه داده کمتر از این تعداد است و حدود 700 واحد کمتر داده‌اند که بین سپاه‌های معین و نواحی جهت ساخت و تعمیر توزیع کنیم. 

وی بیان کرد: در مناطق سیل زده واحدهایی که سپاه جهت ساخت و تعمیر تحویل گرفته اولویت بامددجویان بهزیستی و کمیته امداد است و چنانچه بنیاد مسکن واحدهایی را که مربوط به کمیته امداد و بهزیستی نیست ولی مربوط به خانواده شهدا یا مردمی که تحت سازمان های حمایتی نیستند سپاه با توجه به ظرفیت خالی این آمادگی را دارد که ساخت مسکن  این خانوادها را نیز  به عهده بگیرد.

کشکولی گفت: سپاه برای ساخت خانه‌هایی که تحویل گرفته علاوه بر تسهیلات بنیاد مسکن مبلغ 10میلیون تومان نیز در ساخت این واحدها هزینه و همچنین پس از ساخت حتما منزل مسکونی توسط سپاه فرش و تجهیز خواهد شد که بنیاد مسکن باید تلاش کند که از این فرصت استفاده کند.

وی  تصریح کرد: واحدهایی که توسط سپاه ساخته می‌شوند صددرصد باکیفیت هستند و سعی می‌شود از مرغوبترین مصالح در ساخت‌ آنها استفاده شود چراکه  سپاه با عشق برای مددجویان و محرومین کار می‌کند و چون با عشق کار می‌شود منازل ساخته شده توسط سپاه بسیار باکیفیت و زیبا هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(‌ع) لرستان خاطر نشان کرد: تاکید ما بر این است که در ساخت و سازها مطابق الگوی ساخت بنیاد مسکن استفاده کنند و چنانچه کسی بیشتر از متراژ تعیین شده بخواهد بسازد مابقی هزینه ساخت را باید خودش تامین کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار