استاندار خراسان رضوی:

اسلام ناب محمدی با فداکاری مادران شهدا ماندگار شده است

«علیرضا رزم‌حسینی» گفت: فداکاری مادران شهدا در تاریخ جهان هستی واقعا بی‌نظیر است و مکتب اسلام ناب محمدی (ص) با همین فداکاری‌ها نسل به نسل انتقال یافته است.
کد خبر: ۳۵۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۹ - 25August 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنیاد شهید خراسان رضوی، «علیرضا رزم حسینی» استاندار خراسان رضوی در دومین روز از هفته دولت که به شهرستان رشتخوار سفر کرده امروز با حضور در روستای حسین‌آباد با مادر شهید «محمد عباس‌زاده» دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار ضمن تجلیل از این مادر فداکار اظهار داشت: فداکاری مادران شهدا در تاریخ جهان هستی واقعا بی‌نظیر است و مکتب اسلام ناب محمدی (ص) با همین فداکاری‌ها نسل به نسل انتقال یافته است.

رزم‌حسینی ادامه داد: تاریخ، فداکاری مادران شهدا را هرگز فراموش نمی‌کند و البته این آموزه های دینی بوده که فرزندان را به اوج کمال انسانی رسانده است.

این مسئول در بدو ورود به رشتخوار با حضور در گلزار شهدا این شهر با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کرد.

محمد عباس‌زاده در یکم فروردین 1343 چشم به جهان گشود و در سوم دی 1365 در نوار مرزی تایباد در درگیری با اشرار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

شهرستان رشتخوار 82 شهيد، 178 جانباز و 19 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران كرده است.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها