با حضور سردار «کارگر»؛

همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در قم برگزار شد

همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امروز با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در سالن جلسات ستاد فرماند‌هی انتظامی قم برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 26August 2019

همایش منطقه‌ای مدیران بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، همایش منطقه‌ای روسای سازمان‌ها و مدیران کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از ۷ استان، با حضور سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در قم برگزار شد.

در این همایش، حجت الاسلام لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گزارشی از روند تکمیل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم ارائه کرد.

در ادامه مدیران کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، ایلام، لرستان و مرکزی به بیان گزارشی در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در حوزه ماموریت خود پرداختند.

در ادامه این همایش سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای ناجا ابراز داشت: کارکردن در ناجا هم سخت و هم لذت بخش است و شب و روز ندارد و حتما در بحث محتوایی و موزه آرایی موزه دفاع مقدس به شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی توجه کند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری افتتاح مراکز فرهنگی و موزه‌های دفاع مقدس استان‌های قم، گلستان، مرکزی و ایلام را در دستور کار داریم، تاکید کرد: هر موزه استانی باید به وجود یادمان یک شهید گمنام متبرک شود؛ بخصوص استان قم با در نظر گرفتن اولویت خاکسپاری شهید گمنام و توجه به ساخت آمفی تئاتر و فضای سبز منطبق با فرهنگ دفاع مقدس، در دهه فجر امسال آماده بهره برداری از موزه باشد.

سردار کارگر همچنین از پروژه در حال احداث مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم نیز بازدید کرد.

دیدار با فرماندهان سپاه و ارتش در قم و دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه (س) از دیگر برنامه‌های صبح امروز سردار کارگر در قم بود. همچنین امیر فهمیده جانشین و سردار ناظر معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس با حضور در منزل سردار شهید حمید مختاربند، از خانواده معظم این شهید عزیز مدافع حرم تجلیل کردند.

حضور در جلسه پیشکسوتان نیرو‌های مسلح استان قم برنامه امروز عصر سردار کارگر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها