سردار عامری:

باید فضایی را برای انتقال اندیشه‌های دفاع مقدس به جهان باز کنیم

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس گفت: نباید فقط یک تاریخ توصیفی از دفاع‌مقدس ارائه بدهیم بلکه باید اندیشه و فرهنگ دفاع‌مقدس را گسترش دهیم.
کد خبر: ۳۵۹۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲ - 27August 2019

باید فضایی را برای انتقال اندیشه های دفاع مقدس به جهان باز کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، سردار سرتیپ پاسدار «داود عامری» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس در همایش هم اندیشی اساتید درس آشنایی با مبانی دفاع مقدس اظهار داشت: باید فضایی را برای انتقال اندیشه های دفاع‌مقدس به جهان باز کنیم، بیش از 2000 استاد، کار معرفی دو واحد درسی با نام آشنایی با مبانی دفاع‌مقدس را بر عهده دارند.

وی افزود: تحول بزرگی را برای معرفی دفاع‌مقدس در دانشگاه‌ها به وجود آورده‌ایم و نباید فقط یک تاریخ توصیفی از دفاع‌مقدس ارائه بدهیم بلکه باید اندیشه و فرهنگ دفاع‌مقدس را گسترش دهیم.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع‌مقدس ابراز کرد: تدریس درس دفاع‌مقدس نباید محدود به یک کتاب باشد و هر استادی باید آگاهانه بتواند مفهوم پایداری، اندیشه‌های فرهنگی مقاومت را به آیندگان انتقال دهد.

وی در پایان با اشاره به جذاب نمودن فرهنگ دفاع‌مقدس خاطرنشان کرد: دفاع‌مقدس را نباید تحریف کنیم، ما مسئول هستیم مفاهیم و گفتمان‌های انقلاب اسلامی را به حس افتخار ملی تبدیل کنیم و آن را به آیندگان بسپاریم.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار