حجت‌الاسلام بهرامی در بازدید از سامانه پدافند هوایی «باور ۳۷۳»:

جوانان کشور اراده خود را در ساخت سامانه‌های پیشرفته دفاعی عملی ساختند

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور گفت: جوانان برومند صنعت دفاعی اراده خود را در ساخت سامانه‌های پیشرفته پدافند هوایی عملی ساختند و متناسب با پیشرفت‌های دنیا، خود را به‌روز کردند.
کد خبر: ۳۵۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 28August 2019

جوانان بروند صنعت دفاعی اراده خود را در ساخت سامانه‌های پیشرفته دفاعی عملی ساختندبه گزارش دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «شکرالله بهرامی» رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی و سامانه پدافند هوایی باور ۳۷۳ اظهار داشت: در قرآن موضوع مهم استقامت به ما امر شده است.

وی با بیان اینکه در موضوع استقامت دو مؤلفه حائز اهمیت است گفت: استقامت را خداوند متعال به پیغمبر دستور داد و ما نیز برای نهادینه کردن این موضوع مهم باید اراده و عمل را در وجود خود نهادینه سازیم.

حجت‌الاسلام بهرامی با بیان اینکه رزمندگان و مجاهدان ایران اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی اراده و عمل خود را با تجهیزات اندک دفاعی به منصه ظهور گذاشتند، گفت: امروز نیز جوانان برومند صنعت دفاعی اراده خود را در ساخت سامانه‌های پیشرفته پدافند هوایی عملی ساختند و متناسب با پیشرفت‌های دنیا، خود را به‌روز کردند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تصریح کرد: دشمنان به دروغ، علت عدم حمله نظامی خود به ایران را کشته شدن عده معدودی غیر نظامی عنوان می‌کنند، در حالی که در سابقه خود کشتار هزاران نفر از مردم بی دفاع ژاپن با سلاح اتمی را دارند.

وی در همین زمینه اضافه کرد: علت عجز و ناتوانی دشمنان علیه ایران اسلامی ناشی از همین اراده و عمل است.

حجت الاسلام بهرامی در توصیف نمایشگاه صنعت دفاعی خاطرنشان ساخت: سامانه‌های به نمایش درآمده در این نمایشگاه نمادی از قدرت، عزت، افتخار، تلاش و مجاهدت دست اندرکاران وزارت دفاع را به منصه ظهور رسانده است.

همچنین «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی اظهار داشت: امروز شاهد پیشرفت‌های عظیم در حوزه صنعت دفاعی هستیم.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنعت دفاعی نشان داد که انگیزه‌های الهی به همراه تلاش مضاعف دست‌اندرکاران صنعت دفاعی کشور به خوبی نتیجه داده و بحمدالله جزو کشور‌های برتر دنیا در زمینه قدرت دفاعی هستیم.

کمالوندی افزود: نمایشگاه سامانه‌های پدافند دفاعی و سامانه «باور» نشان دادند که امروز در حوزه فناوری نیز یکی از برترین‌های دنیا هستیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها