فیلم‌های کودک در ۱۴۳ نقطه محروم کشور اکران شد

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: امسال گزیده‌ای از فیلم‌های سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در ۱۴۳ نقطه محروم کشور اکران شد.
کد خبر: ۳۵۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲ - 28August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌‎‌پرس، «علیرضا تابش» مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شامگاه گذشته (سه‌شنبه پنجم شهریور) در آیین اختتامیه نمایش فیلم‌های منتخب سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان در مشهد که در پردیس سینمایی سیمرغ برگزار شد، اظهار داشت: به همت انجمن سینمای جوان، بنیاد سینمایی فارابی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در یک عزم ملی، گزیده‌ای از فیلم‌های امسال جشنواره در ۱۴۳ نقطه محروم کشور اکران شد.

وی افزود: تفاوت عمده جشنواره امسال با دوره های قبل ایجاد فضای شور و نشاط برای کودکان ایرانی به مدت یک هفته در سراسر کشور با نمایش گزیده ای از فیلم های این جشنواره بود.

تابش اضافه کرد: شعار سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان «رویای کودکان سیل زده را بسازیم» بود و با اکران گزیده‌ای از این فیلم‌ها در مناطق سیل زده و محروم کشور رکورد جدیدی از این رویداد بین‌المللی در کشور به ثبت رسید.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی گفت: امسال در کنار نمایش فیلم های منتخب جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان در مشهد، چهار کارگاه آموزشی ویژه سینمای کودک و نوجوان نیز برای بررسی و تحلیل فیلم‌ها برگزار شد که رویداد خوشایند و قابل تحسینی بود.

تابش افزود: در بخش بین‌الملل سی و دومین جشنواره فیلم کودک و نوجوان هم سه تفاهم‌نامه بین سه جشنواره مهم آسیایی حوزه فیلم کودک و نوجوان یعنی جشنواره بین‌‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان ایران، روسیه و کره جنوبی امضا شد که زمینه تقویت و تولید فیلم‌های مشترک و تبدیل ایده‌های جوانان ایرانی به سوژه‌های ناب را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار