سردار وحیدی در بازدید از سامانه پدافند هوایی «باور 373»:

قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی هستیم

وزیر اسبق دفاع گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی قرار گرفته است که بر مبنای تهدیدات نوظهور و نیازمندی‌های احصاء شده قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی است.
کد خبر: ۳۵۹۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲ - 28August 2019

بازدید رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی از سامانه پدافند هوایی باور373/ قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد وحیدی» رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی و وزیر اسبق دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بازدید از نمایشگاه صنعت دفاعی اظهار داشت: امروز روز ارزشمندی است، چرا که علاوه بر کارهای موفقی که در حوزه‌های صنعت دفاعی به انجام رسیده است، شاهد به بار نشستن دستاورد مهم دیگری به نام باور 373 هستیم.

سردار وحیدی با بیان اینکه دشمنان گمان نمی‌بردند که بتوانیم به این مهم نائل شویم، گفت: این پروژه از الطاف الهی بوده است که تمامی ابعاد آن از حیث زمان ساخت و قدرت رقابت با سامانه‌های پیشرفته، دستاوردی مهم قلمداد می‌شود.

وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه امروز از خودروهای نظامی تا لانچر، رادار و موشک‌های نقطه‌زن و به‌ویژه سامانه پدافند هوایی باور 373 به دست متخصصان دفاعی کشورمان طراحی و ساخته می‌شود، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در جایگاهی قرار گرفته است که بر مبنای تهدیدات نوظهور و نیازمندی‌های احصاء شده قادر به ساخت انواع تجهیزات دفاعی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها