زندگی شهید رجایی در مستند «افسانه نیست»

مستند «افسانه نیست» کاری از گروه سیاسی شبکه پنج سیما، ساعت ۲۰:۱۰ جمعه مصادف با شهادت شهیدان رجایی و باهنر بر روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۳۵۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶ - 28August 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «مصطفی مژدهی‌فر» تهیه کننده مستند زندگی شهید رجایی «افسانه نیست» درباره ویژگی این اثر اظهار داشت: این مستند با محوریت داستان زندگی شهید رجایی در منزل قدیمی ایشان شکل می گیرد. خانه ای که الان تبدیل به موزه شده و مردم می توانند سبک زندگی شهید رجایی را از نزدیک ببینند.

تهیه کننده «افسانه نیست» افزود: این مستند به سراغ چند ویژگی شخصیتی شهید رجایی رفته است. شهید رجایی شخصیتی بود که دوران کودکی سختی را گذرانده و این سختی در دوره نخست وزیری به او کمک کرد که در برابر مشکلات کمر خم نکند. همچنین نحوه مواجهه شهید رجایی با بنی صدر هم بسیار آموزنده و عبرت آموز است. یک تلاش اخلاقی برای کاهش تنش و البته استقامت روی ارزش ها است.

وی گفت: این مستند  که جمعه ساعت ۲۰:۱۰ پخش می شود به نویسندگی احمد یوسفی مقدم است. گفتگو با برخی دوستان شهید رجایی مانند دکتر هادی منافی، دکتر علی محمد بشارتی و مرتضی نبوی خواه و استفاده از تصاویر جدید آرشیوی کمتر دیده شده از بخش‌های این مستند است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار