نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیران باید عدالت را اجرا کنند و جلوی فساد را بگیرند

آیت الله سید احمد میرعمادی گفت: مدیران باید عدالت را اجرا و حق را ثابت کنند و جلوی فساد را بگیرند، چنین اقداماتی باارزش هستند.
کد خبر: ۳۵۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 28August 2019

مدیران باید عدالت را اجرا و حق را ثابت کنند

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله سید‌ احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان ظهر امروز در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دولت‌مردان شهید رجایی و باهنر که در حوزه کمالیه خرم‌آباد برگزار شد؛ با تاکید به اینکه ما باید به دنبال رضایت‌مندی خدا و مردم باشیم، اظهار داشت: فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و باید رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رهبران الهی در انجام مسئولیت و رسالت خود همیشه دو موضوع را مدنظر داشته‌اند، افزود: خدمت خالصانه، نداشتن چشم‌داشت و نداشتن انتظار تعریف و تمجید و همچنین ساده‌زیستی دو ویژگی مهم پیامبران و ائمه اطهار بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید به اینکه انتظار مسئولان از مردم این است که راه انقلاب را ادامه دهند و به انقلاب بچسبند، عنوان کرد: مسئولان نباید بر مردم مشقت و زحمتی تحمیل کنند.

وی وارستگی و دلبستگی را از ویژگی‌های مهم شهیدان رجایی و باهنر دانست و بیان کرد: این دو شهید بزرگوار از مقام، مادیات، پول و قدرت وارسته بودند و در وجودشان اثر نمی‌کرد، مدیران نباید به پول و جایگاه وابستگی داشته باشند.

آیت‌الله میرعمادی بیان کرد: مدیران باید عدالت را اجرا و حق را ثابت کنند و جلوی فساد را بگیرند، چنین اقداماتی باارزش هستند، یعنی خلق‌و‌خوی ما باید خلق‌و‌خوی الهی باشد. از طرف دیگر شهیدان رجایی و باهنر دلبسته خدا، ایمان، مردم و ولایت بودند، مسوولان باید به فقرا و نیازمندان سرکشی کنند.

وی با مطرح کردن این سوال که آیا شما مسئولان تا کنون غذایی در منزل یک فقیر خورده‌اید یا خیر؟ خاطرنشان کرد: وقتی آدم به حاشیه‌های شهر می‌رود درد را احساس می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید به اینکه وارستگی اخلاقی و دینی مهم است، گفت: در این صورت تمام مسائل و مشکلات حل می‌شود، زمانی که ما چیزی را برای خود نخواهیم دیگر مردم از ما طلبی ندارند، زمانی که من مسوول چیزی را برای خودم نخواهم دیگر مردم از من طلبی ندارند ولی زمانی که مردم می‌بینند همه چیز را برای خود می‌خواهم طلبکار می‌شوند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید دلبستگی به خدا و ولایت را بیشتر کنند، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر افتخار می‌کردند که در کنار امام (ره) و رزمندگان بودند.

آیت‌الله میرعمادی افزود: وابستگی به پست و مقام بی‌ارزش است، چرا ما می‌خواهیم همه چیز را برای داشتن پست و مقام زیرپا بگذاریم؟ باید دانست که این دنیا وفا ندارد.

وی عنوان کرد: دنیا فقط برای ائمه و امثال شهیدان رجایی و باهنر وفا کرد چون وارسته مقام و پست بودند، ما هم اگر اخلاص داشته باشیم و کارهایمان را برای خدا انجام دهیم خداوند محبت ما را در دل دیگران قرار می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید به اینکه نظام جمهوری اسلامی ثمره خون شهدا است، بیان کرد: انقلاب اسلامی به خاطر فداکاری‌ها، ایثارگری‌ها و گذشت‌ها حفظ شده است و انقلاب مفسدان و کسانی که اهل فساد هستند را کنار می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب به آسانی به دست نیامده است که به آسانی از بین برود و شجره این انقلاب برخلاف شجره خبیثی که تعفن شهوت و مقام از آن‌ها می‌بارد پاک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار