فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یکی از مولفه‌های قدرت است

سردارمرتضی کشکولی گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یکی از مولفه‌های قدرت است، قدرتی که از موشک نیز قوی‌تر است.
کد خبر: ۳۵۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ - 28August 2019

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات یکی از مولفه‌های قدرت است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، امروز با حضور سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، امروز یک پایگاه مقاومت در پل هرو، سه منزل مددجویی در شهرهای زاغه و بیرانشهر و پروژه آب شرب روستای بندجوب بیرانشهر افتتاح شدند.

سردار مرتضی کشکولی در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در  جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، با اشاره به اینکه محرومیت زدایی یکی از وظایف مهم و اصلی سپاه است، اظهار کرد: دامنه محرومیت زدایی در حوزه عمرانی و غیرعمرانی زیاد و متنوع است، بنابراین هر جایی که دولت با مشکل مواجه می‌شود ما ورود کرده و خلاها را پر می‌کنیم ، این امر مایه مباهات و افتخار است زیرا ما و دولت نوکر مردم هستیم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه ما محرومیت زدایی را بر اساس اطلاعات مردم دریافت می‌کنیم، گفت: فعالیت ما زیاد و متنوع است به طوری که از همین سازه‌های بیرانشهر پانصد تفاهم‌نامه در دیگر نقاط منعقد کرده‌ایم، یا اینکه قرارداد ساخت ۲۱۰۰ واحد مسکونی را با بهزیستی و کمیته امداد برای سیل زدگان بسته‌ایم.

کشکولی تاکید کرد: در شرایط فعلی که فشار اقتصادی زیادی بر مردم بر اثر تحریم‌های ظالمانه تحمیل شده نیاز به کار بیشتر است، هر چند از سراشیبی تحریم‌ها خوب عبور کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی در شرایط کنونی از اقتدار برخوردار است؛ امروز دنیا به دنبال وصل شدن به ما به عنوان یک قدرت جهانی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه قدرت ما مردم است و نه تانک و موشک، گفت: البته موشک و پهباد و نیروی انسانی هم داریم.

کشکولی با بیان اینکه وضع کلی کشور خوب است اما باید حوصله و صبر کنیم و پشتیبان هم باشیم، بیان کرد: همدیگر را تضعیف نکنیم و از هر تفرقه‌ای دوری کنیم زیرا در شرایط فعلی هر نوع تفرقه برای ما سم است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: توصیه ما به کاندیداها این است که هنجار شکنی، سیاه نمایی و تخریب نکنند و از مخدوش کردن وحدت جلوگیری کنند.

کشکولی ادامه داد: کاندیداها از خود و توانمندی‌های صحبت کنند، و اگر هم از ناهنجاری‌ها سخن می‌گویند‌ تو دل مردم را خالی نکنند.

وی تاکید کرد: ما نیاز به مشارکت حداکثری مردم داریم، بنابراین همه از جناح‌ها و سلیقه‌های مختلف باید در عرصه انتخابات رقابت کنند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: کاندیداها دعوای قومی و مذهبی راه نیندازند، در کشور ما قومیت‌ها یک فرصت است آن را به تهدید تبدیل نکنیم.

کشکولی اظهار داشت: امید مردم را ناامید نکنید، چهل سال برای مردم کار شده هرچند معتقدیم باز هم نیاز به کار داریم.

وی با بیان اینکه همه باهم باشیم و فضا را برای رقابت بالا فراهم کنیم، گفت: ما باید مشارکت مردم را بالا ببریم تا چشم دشمنان کور شود.

کشکولی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز یکی از مولفه‌های قدرت است، قدرتی که از موشک نیز قوی‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها