میزبانی مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان رضوی از پیکر مطهر شهدای گمنام

کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با پیکر 2 شهید گمنام عملیات «رمضان» و «تک دشمن در زبیدات» وداع کردند.
کد خبر: ۳۵۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ - 29August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، در آستانه فرارسیدن ماه محرم، پیکر مطهر 2 شهید گمنام امروز مهمان مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان خراسان رضوی بود.

در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا همراه بود، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سخنانی اظهار داشت: شهدا باور داشتند که در راه خدا جهاد کنند و یاری‌­گر نائب الزمان (عج) باشند. آنها آنچه داشتند در راه خدا سرمایه­‌گذاری کردند. ما هم باید به این باور برسیم و با شهدا همراه بشویم.

وی افزود: دستور خداوند متعال به بندگانش این است که شما الگو و اسوه دارید و از آنها تبعیت کنید. شهدا هم اسوه هستند. همه باید تلاش کنیم تا از شهدا تأسی بگیریم. باید شهدا را بشناسیم و باور کنیم و از آنها تبعیت کنیم.

یوسفعلی­‌زاده گفت: گرامیداشت هر ساله محرم و صفر گرامیداشت این حقیقت است که ما مشتاق اولیاء دین هستیم و سر همراهی آنها را داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تأکید بر اینکه تبعیت از شهدا با زبان نمی­‌شود و باید با پای عمل وارد شد، تلاش بی‌وقفه کارکنان اداره‌کل در راستای حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس را ضروری دانست.  

این دو شهید گمنام مربوط به عملیات «رمضان» و «تک دشمن در زبیدات» هستند که در «شرق بصره» و «زبیدات» به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار