برگزاری اردوی فرهنگی ویژه خانواده شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در کرج

به همت کانون خادمیاران رضوی «خادم الشهدا» اردوی فرهنگی و رضوی با حضور خانواده های معظم شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در  کرج برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۰ - 29August 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، اردوی فرهنگی و رضوی با حضور خانواده های معظم شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در  کرج برگزار شد.

در این اردوی یک روزه که به همت کانون «خادم الشهدا» خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی در استان البرز برگزار شد، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم ایرانی و تیپ فاطمیون استان البرز حضور داشتند و ضمن تفریح در فضای سبز باغ «طوبی» و شادی و سرگرمی فرزندان شهدا، از این عزیزان تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم «قاضی‌خانی» مسئول امور خادمیاران دفتر آستان قدس رضوی استان البرز ضمن خیر مقدم خدمت همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: شهدا درس بزرگ ایثار و شهادت را به ما آموختند و خود به آن عمل کردند و این سعادت جز با همراهی و کمک شما همسران گرامی شهدا میسر نمی‌شد.

وی افزود: تکریم از شما بانوان بزرگوار، تکریم از شهامت، ایثار و فداکاری است. خادمیاران فعال در عرصه «خادم الشهدان» می توانند حتی ذره ای از زحمات شما عزیزان را در دفاع از این مرز و بوم ادا کنند.

قاضی خانی در پایان ضمن اشاره به توفیقات خدمت به آستان حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) گفت: همگی ما مفتخریم که در کنار خادمی این امام رئوف، سعادت خدمت به خانواده های معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم را نیز یافته ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار