عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

اخلالگران نظام اقتصادی کشور باید شناسایی و به مردم معرفی شوند

مجید کیان‌پور ضمن تقدیر از قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: اگر اخلالگران نظام اقتصادی از مسولان هم باشند باید آن‌ها را شناسایی، به مردم معرفی و با آن‌ها برخورد قاطع کرد.
کد خبر: ۳۶۰۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵ - 03September 2019

///مجید کیان‌پور عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به مشکلات جاری کشور مخصوصا در حوزه اقتصادی، قاچاق، رانت و فساد مالی را عاملی در تشدید بحران‌های موجود دانست و اظهار داشت: سالانه حدود 30 میلیارد دلار قاچاق در کشور از طریق گمرک صورت می‌گیرد که این آمار از طرفی اقتصاد را به ورطه نابودی کشانده و از طرف دیگر نشان می‌دهد که عزم جدی برای مقابله با این پدیده وجود ندارد؛ چراکه عده‌ای منافع گسترده‌ای از این موضوع برای خود فراهم کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای بهبود وضعیت نابسامان اقتصادی باید با مفسدان اقتصادی جدی برخورد کرد، افزود: ضمن اینکه تلاش و عزم رئیس دستگاه قضا برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، قابل تقدیر است، اگر این اخلالگران نظام اقتصادی از مسولان هم باشند باید آن‌ها را شناسایی، به مردم معرفی و با آن‌ها برخورد قاطع کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، تلاش برای کاهش مشکلات معیشتی مردم را وظیفه بزرگ مسوولان دانست و گفت: اگر مسوولی به این باور رسیده که نمی‌تواند باری از روی دوش مردم بردارد، بهتر است هرچه سریعتر با استعفای خود عرصه را برای مسوولان دلسوز و کارآمد بازتر کند چراکه کشور ما نیازی به مسوولان بی‌کفایت و ناکارآمد ندارد.

این نماینده خانه ملت در ادامه با بیان اینکه راهکار مقابله با مشکلات کشور در گرو تعامل با غربی‌ها نیست، اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره راه را از بی‌راهه به مسوولان داخلی، به خصوص به آن دسته از کسانی که تنها راه رونق در عرصه‌های مختلف کشور را در گرو دوستی با غرب می‌دیدند، نشان داده است؛ لذا ما باید فارغ از هرگونه فکر و توجه به همکاری با غربی‌ها، در جهت کاهش مشکلات کشورمان برنامه‌ریزی و تلاش کنیم.

کیان‌پور با توجه به این نکته که آمریکا به هیچ عنوان خیرخواه ملت و کشور ما نیست، افزود: از بدو ظهور انقلاب اسلامی تا کنون دولتمردان این کشور از هیچ اقدامی علیه ما دریغ نکردند؛ چراکه آن‌ها هدفی را جز تضعیف و تخریب اقتدار و عزت انقلاب اسلامی دنبال نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا دچار توهم خودبرترپنداری نسبت به سایر کشورهای جهان شده و برای تحقق اهداف ضد اسلامی و ضد انسانی‌اش به زبان تهدید و تحریم متوسل می‌شود، گفت: دولتمردان آمریکایی به اهدافی که در مقابل جمهوری اسلامی دنبال می‌کنند، دست پیدا نخواهند کرد. نه تنها آمریکا بلکه متحدان این کشور به خوبی به این امر که دولتمردان آمریکایی قادر به مقابله با ایران از منظر نظامی نیستند واقفند؛ چراکه عواقب هرگونه بی‎عقلی آمریکایی‎ها آن‎ها را متحمل خسران خواهد کرد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پوچ خواندن تلاش برخی مسوولان برای باز شدن باب مذاکره با غربی‌ها به بهانه کاهش معضلات اقتصادی، گفت: آمریکایی‌ها در راه‎اندازی جنگ اقتصادی علیه ملت و کشورمان از تمام ظرفیت‎هایشان استفاده کردند، اما نتوانستند به تمام اهدافشان برسند؛ لذا تمام مسوولان جمهوری اسلامی باید به این باور قلبی که مذاکره با غرب هیچ راهی جز بن بست برای ملت و کشور ما ندارد، رسیده باشند و برای همیشه پرونده مذاکره با غرب را بسته و برای کاهش دردهای مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها