سفیر پیشین ایران در سوریه:

نتانیاهو در قمار خودخوانده صهیونیست‌ها باخت

شیخ‌الاسلام با اشاره درگیری‌های اخیر بین حزب‌الله و رژیم صهیونیستی و ضرباتی که حزب‌الله توانست به نظامیان رژیم اشغالگر قدس وارد کند، گفت: نتانیاهو برای کسب آرای جریان تندرو در این رژیم وارد قماری شد که در آن باخت.
کد خبر: ۳۶۰۵۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸ - 03September 2019

نتانیاهو در قمار خودخوانده صهیونیست‌ها باختبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حسین شیخ‌الاسلام سفیر پیشین ایران در سوریه در مصاحبه با برنامه «رویداد» اظهار داشت: نتانیاهو به خاطر مسائل داخلی و پیروزی در انتخابات تلاش کرد که به حزب الله لبنان ضربه وارد کند ولی در برابر اقداماتی که انجام داد ضربه بزرگی را از جریان مقاومت دریافت کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: این به نوعی باعث سکوت اجباری نخست وزیر این رژیم شد این در حالی بود که پیش از این نتانیاهو علیه جریان مقاومت بسیار هارت و پورت می کرد ولی اکنون با تحولاتی که رخ داده خفه شده است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با بیان این که در چند سال اخیر توان نظامی جریان مقاومت افزایش چشمگیری داشته است، خاطرنشان کرد: نمود بیرونی این موضوع را در پیروزی های اخیر انصارالله یمن سقوط پهپاد آمریکایی توسط ایران و پیروزی‌های جریان حزب الله در مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنیم.

شیخ‌الاسلام افزود: نتانیاهو تصور می کرد که با انجام یک عملیات نظامی می‌تواند برتری خود را به حزب الله لبنان تحمیل کند ولی در این فرآیند با شکست رو به رو شد و نظرات افکار عمومی رژیم صهیونیستی را نیز نتوانست به سمت خود جلب کند.

سفیر پیشین ایران در سوریه در ادامه خاطرنشان کرد: نتانیاهو به خاطر مسائل داخلی وارد قماری شد که در آن قمار باخت و نتوانست نظر تندروها در اسرائیل را جلب کند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها