پیگیری تفاهم‌نامه منعقد شده بین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و استانداری خراسان شمالی

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مقرر شد اعتبارات مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و تفاهم‌نامه منعقد شده بین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و استانداری خراسان شمالی پیگیری شود.
کد خبر: ۳۶۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۹ - 11September 2019

پیگیری تفاهم نامه منعقد شده بین بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس و استانداری خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، جلسه ای با حضور سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و «علی بیگ زاده» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان شمالی در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه در خصوص اعتبارات مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان و تفاهم نامه ای که بین سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و «محمدعلی شجاعی» استاندار منعقد شده بود بحث و گفت‌وگو شد.

در این خصوص مقرر شد بیگ زاده جهت عملی کردن این تفاهم نامه از طریق سازمان برنامه و بودجه استانداری اقدامات لازم را انجام دهد تا اعتبارات لازم جهت ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس تامین شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد اعتبار ساخت سایت اداری پیگیری شود و اختصاص یابد و در نهایت تصمیم بر این شد برای هر دو موضوع مورد بحث امروز، جلسه ای با حضور «بیگ زاده» معاون منابع انسانی و امور اقتصادی استانداری، «رضا رجب زاده» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی و «حسن پارسي پور»  رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي خراسان شمالي برگزار شود و هر دو موضوع مورد بررسی و پیگیری قرار بگیرند.

در پایان جلسه مقرر گردید بیگ زاده معاون منابع انسانی و امور اقتصادی استانداری بازدیدی از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها