جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

تفکر انقلابی و روحیه استکبارستیزی در کشور ما زنده و پایدار است

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: تفکر انقلابی و روحیه استکبار ستیزی همواره در کشورمان زنده و پایدار است.
کد خبر: ۳۶۰۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹ - 05September 2019

تفکر انقلابی و روحیه استکبارستیزی در کشور ما زنده و پایدار استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار حبیب الله جان نثاری جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در حاشیه مراسم دومین یادواره هزار و ۲۰۰ شهید یگان‌های ویژه ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۳ شهید والامقام یگان ویژه استان گیلان اظهار داشت: اقتدار کشور عزیزمان به دلیل دلاوری مردی شهیدان به وجود آمده و از وجود همین شهدا است که ما امروز امنیت و آرامش را در کشورمان احساس می‌کنیم.

وی افزود: این مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها محدود به یک زمان و مکان و محدوده خاص نیست، بلکه جهاد و ایثار مربوط به همه زمان‌ها و مکان‌ها و با همین حرکت است که می‌توان در برابر استبداد ایستاد.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا، شهیدان را حافظان ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: شهیدان برای حفظ ارزش‌ها، دستاوردها، استقلال و آزادی نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه کردند؛ آنان با خون خود ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به عزت و افتخار رساندن و همه ما باید رهرو راه آنان باشیم.

سردار جان نثاری با بیان اینکه تفکر انقلابی و روحیه استکبار ستیزی همواره در کشورمان زنده و پایدار است، گفت: شناخت اهداف و اقدامات دشمنان از مهمترین راهکارهای مقابله با خطرات و تهدیدات در مقابل جنگ سخت و جنگ نرم دشمنان این مرز بوم است.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار