مسئول سازمان بسیج عشایری:

جامعه عشایری نقش مهمی در تولیدات اقتصادی کشور ایفا می‌کنند

سردار «نصرت الله سیف» با اشاره به نقش پررنگ بسیج در هشت سال دفاع مقدس، ورود این تشکل مردمی در عرصه خدمت‌رسانی بعد از جنگ تحمیلی را یادآور شد و گفت: جامعه عشایری نقش مهمی در تولیدات اقتصادی کشور ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۰۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 05September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «نصرت الله سیف» مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در حاشیه یادواره 450 شهید عشایر استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره ملی بزرگداشت یاد و خاطره 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور نیز به میزبانی این استان در سال 99 برگزار می‌شود.

سردار نصرت الله سیف افزود: یادواره شهدای عشایری در تمامی استان‌های کشور برگزار می‌شود و این یادواره‌ها پیش زمینه کنگره ملی10 هزار شهید عشایری کشور است و اولین یادواره امروز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار شده است.

وی گفت: این یادواره بر اساس وصیت نامه یکی از شهدای عشایری چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود که هدف آن همبستگی طوایف و قبایل عشایری، زنده نگهداشتن یاد شهدای عشایر و خدمات رسانی به مردم در مناطق صعب العبور است.

سردار سیف خاطرنشان کرد: با آغاز نخستین یادواره استانی شهدای عشایری، 10 هزار خدمت در مناطق صعب العبور کشور به نام 10 هزار شهید جامعه عشایری کشور انجام می‌شود.

مسئول سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به نقش پررنگ بسیج  در هشت سال دفاع مقدس، ورود این تشکل مردمی در عرصه خدمت رسانی بعد از جنگ تحمیلی را یادآور شد و تأکید کرد: جامعه عشایری نقش مهمی در تولیدات اقتصادی کشور ایفا می کنند.

وی با اشاره به اینکه 60 درصد تأمین امنیت کشور مرهون حضور فعال نیروهای بسیجی در صحنه است، گفت: جامعه عشایری 25 درصد گوشت قرمز، 40 درصد لبنیات و 40 درصد صنایع دستی کشور را تولید می‌کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار