واکنش سردار جلالی به رد رشوه آمریکایی‌ها ازسوی ناخدای آدریان دریا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: چه طور وقتی ناخدای هندی‌تبار بین عزت و پول، عزت را انتخاب می‌کند برخی در ایران نسخه تسلیم در برابر آمریکا برای ملتی می‌پیچند که هزاران شهید هدیه کرده است.
کد خبر: ۳۶۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹ - 06September 2019

واکنش سردار جلالی به رد رشوه آمریکایی ها ازسوی ناخدای آدریان دریابه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار غلامرضا جلالی با اشاره به رد رشوه میلیونی آمریکایی‌ها از سوی ناخدای کشتی آدریان دریا، اظهار داشت: آمریکایی که برای برخی غرب‌زده‌ها اوج اخلاق و تمدن بشری است از هیچ اقدام غیراخلاقی برای تضییع حقوق ملت آزاده ایران دریغ نمی‌کند.

وی افزود: چه طور وقتی ناخدای هندی‌تبار بین عزت و پول، عزت را انتخاب می‌کند برخی در ایران نسخه مصالحه و تسلیم در برابر آمریکا برای ملتی می‌پیچند که هزاران شهید برای استقلالش هدیه کرده است.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه دوران قلدری آمریکا و دزدی دریایی به سر آمده است تصریح کرد: آمریکا آنقدرها هم که در گوش ما خوانده‌اند پرزور نیست که اگر بود امروز آدریان دریا بیخ گوش فلسطین اشغالی پرسه نمی‌زد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه مقاومت همراه با دیپلماسی عزت مندانه در برابر دشمن راهبرد اصلی کشور است؛ گفت: توجه به مکر مکرون، بی توجهی به اینستکس قلابی، حذف تحریم‌ها یا بخش مهم آن به عنوان پیش شرط مذاکره و پاسخ به اقدامات آمریکا از نکات مهمی است که باید در دستور کار باشد.

سردار جلالی با تاکید بر اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و نباید اسیر توطئه‌هایی شویم که سعی دارند ایران را از مسیر خروج تدریجی از برجام منحرف سازند، افزود: باید مراقب عطرهای فرانسوی باشیم که قرار است بوی تعفن جنایات آمریکا را کتمان کند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار