هشدار فرمانده کل ارتش به دشمنان؛

عاملان ناامنی در منطقه مجازات خواهند شد

فرمانده کل ارتش گفت: به بیگانگان هشدار می‌دهیم که چنانچه ناامنی در منطقه ایجاد کنند، در بدترین و ناامن‌ترین شرایط قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۳۶۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ - 07September 2019

عاملان ناامنی در منطقه مجازات خواهند شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش شب گذشته (جمعه) در مراسم گرامیداشت سه دهه فعالیت هیئت رزمندگان استان قم که با حضور رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس و جمعی از اساتید حوزه و مسئولان قم در مجتمع امام خمینی (ره) قم برگزار شد، با بیان اینکه دشمنی آمریکا علیه ایران اسلامی سابقه طولانی دارد، اظهار داشت: رژیم استکبار طی سال‌های گذشته راهبرد فشار حداکثری را علیه ملت ایران به کار برده است، ولی همواره شکست خورده و دچار سرگردانی و سرخوردگی شده است.

وی با بیان اینکه دعوت به مقاومت، نوعی دعوت به سعادت است، گفت: آمریکایی‌ها فقط به نابودی ملت ایران قانع نیستند، بلکه می‌خواهند تا برده و مطیع آنان باشیم، افزود: دشمنان تا زمانی از کشوری حمایت می‌کنند که منافعشان اقتضا کند و پس از آن دیگر حمایتی ندارند، ولی در برابر مقاومت سریع عقب‌نشینی می‌کنند.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه عمر کشور‌های مطیع آمریکا همچون رژیم صهیونیستی رو به پایان است، تصریح کرد: جبهه مقاومت سردمدار نظام سلطه، آمریکا را از اریکه قدرت به زیر خواهد کشید.

هشدار فرمانده کل ارتش به دشمنان

وی با بیان اینکه جوانان ایرانی و نیرو‌های مؤمن و انقلابی و همچنین نیرو‌های مسلح کشور با اتکا بر توان داخلی فرصت‌های بسیاری برای رشد و تعالی کشور ایجاد کردند، افزود: هم‌اکنون ایران اسلامی و نیرو‌های مسلح علاوه بر تجهیزات مدرن از روحیه انقلابی و اراده مستحکمی برخوردار هستند که با اتکا به این قدرت، به بیگانگان هشدار می‌دهیم که چنانچه ناامنی در منطقه ایجاد شود، آنان در بدترین و ناامن‌ترین شرایط قرار خواهند گرفت.

سرلشکر موسوی همچنین وجود این روحیه و قدرت را نتیجه و مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: نظام اسلامی هم‌اکنون به مرتبه بالایی از عزت و اقتدار رسیده است.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره و عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در این بیانیه با مخاطب قرار دادن جوانان، بر تفکیک‌ناپذیری نظام اسلامی از انقلابی‌گری و جوشش و پویایی تأکید کردند و رسیدن به اهداف بالا و موفقیت را شناخت گذشته و عبرت از آن دانستند؛ زیرا تهدیدات دشمن ادامه‌دار خواهد بود.

نیازمند همت و اراده جوانان انقلابی هستیم

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه آینده متعلق به جوانان است، تأکید کرد: کشور برای رسیدن به موفقیت و تحقق تمدن نوین اسلامی که آرمان اصلی نظام است به همت و اراده جوانان انقلابی نیاز دارد.

وی توجه و اعتقاد به شعار «ما می‌توانیم» را مطالبه جدی رهبر معظم انقلاب از جوانان دانست و گفت: این شعار بزرگترین دستاورد فکری و فرهنگی انقلاب است که با افتخار اعلام می‌کنیم این موضوع شعار اکنون به بار نشسته است، ولی برای رسیدن به موفقیت نهایی راه‌های سختی در پیش داریم که نیازمند سرعت عمل و ابتکار جوانان هستیم.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که جوانان در همه عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی حضوری جدی داشته باشند، افزود: انقلاب با هجمه گسترده دشمنان در زمینه اقتصادی و فرهنگی مواجه است که راهبرد آنان نا امید کردن جوانان است.

فرمانده کل ارتش از وجود نیروهای جوان، انقلابی و متخصص در ارتش خبر داد و گفت: با تلاش این جوانان به موفقیت‌های بسیاری در زمینه‌های تحقیق، آموزش و تسلیحات نظامی رسیده‌ایم و هرچند که دشمنان از طریق فضای مجازی در پی ناامید کردن مردم و جوانان ایران اسلامی هستند، اما به هدف خود نخواهند رسید.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها