پایان انتظار 37 ساله خانواده شهیدان «مهاجر قوچانی»+ تصاویر

مادر شهید «محسن مهاجر قوچانی» از شهدای تازه شناسایی شده دفاع مقدس مشهدالرضا با پیکر فرزند شهیدش وداع کرد.
کد خبر: ۳۶۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ - 07September 2019

پایان انتظار 37 ساله خانواده شهیدان «مهاجر قوچانی»+ تصاویربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد مقدس، به دنبال شناسایی پیکر شهید دفاع مقدس «محسن مهاجر قوچانی» از طریق آزمایش DNA، مادر این شهید با حضور در معراج الشهدا مشهد با پیکر فرزند شهیدش وداع کرد.

مادر شهید «محسن مهاجر قوچانی» پیش از این در دهه اول محرم سال 1396 با پیکر دومین فرزند شهیدش «حسین مهاجر قوچانی» وداع کرده بود.

پیکر شهید «محسن مهاجر قوچانی»، یکشنبه 17 شهریور مصادف با هشتم محرم ساعت 8:30 از مجتمع فرهنگی مهدیه واقع در خیابان امام رضا (ع) به طرف حرم حضرت ثامن الحجج (ع) تشییع خواهد شد. پیکر این شهید دفاع مقدس بعد از طواف حرم مطهر رضوی جهت خاکسپاری در گلزار شهدا به بهشت رضا (ع) منتقل خواهد ‌شد.

مراسم وداع با پیکر شهید «محسن مهاجر قوچانی» شنبه 16 ساعت 21 در جامعه الحسین (ع) رزمندگان اسلام واقع در بلوار مصلی، نبش مصلی 11 برگزار می‌شود.

شهید «محسن مهاجر قوچانی» فرزند «محمدحسن» در بیستم اردیبهشت سال 1344 در مشهد متولد شد. وی در سال 1361 در حالی که در اطلاعات عملیات لشکر 27 محمد رسول‌الله (ص) مشغول به انجام وظیفه بود در عملیات «مسلم ابن عقیل» حضور پیدا کرد و در این عملیات و در شهر «مندلی» عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش در منطقه باقی ماند و نامش جزو شهدای مفقودالاثر ثبت شد. پیکر این شهید در جریان تفحص‌های اخیر کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

بعد از شهادت «محسن مهاجر قوچانی»، برادرش سردار «محمدحسین مهاجر قوچانی» مسئوول محور عملیات لشکر 21 امام رضا (ع) در 12 اسفند 1362 در عملیات «خیبر» در «جزیره مجنون» به فیض شهادت نائل نائل آمد. پیکر این شهید والامقام در شهریور 1396 پس از 34 سال به کشور بازگشت و همزمان با دهه اول محرم در مشهد تشییع و در گلزار شهدای بهشت رضا (ع) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار