حجت‌الاسلام «احمد سالک»:

تعجب می‌کنم چرا برخی افراد هنوز دم از مذاکره می‌زنند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با وجود تجربه تلخ برجام تعجب می‌کنم که چرا هنوز برخی افراد دم از مذاکره و سازش می‌زنند!
کد خبر: ۳۶۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ - 08September 2019

تعجب می‌کنم چرا برخی افراد با وجود تجربه تلخ برجام دم از مذاکره می‌زنندبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «احمد سالک» در گفت‌وگو با «مهر» در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رویکرد کنار آمدن با غرب توسط دولت روحانی به بهانه تعامل سازنده با جهان چقدر توانسته طرف های مقابل ما در برجام را به مسیر تعهدات‌شان بازگرداند، اظهار داشت: قطعا این رویکرد راه به جایی نخواهد برد و به همین دلیل ما گام سوم کاهش تعهدات برجامی را هم برداشتیم که مسئله بسیار مهمی است و باید به این رویه ادامه دهیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید به دشمن مهلت داد، تصریح کرد: کسانی که در مقابل جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند، افرادی با صداقت نیستند، بلکه بدعهدی و دروغ‌گویی خود را بارها ثابت کرده‌اند و بنابراین با سازش و کوتاه آمدن در مقابل آنان به جایی نمی‌رسیم.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه طرف مقابل در برجام صرفاً منافع خودش را در نظر می‌گیرد، ادامه داد: آنان برای حفظ منافع خودشان حتی پای نابود کردن نظام جمهوری اسلامی هم ایستاده‌اند و بر این اساس اگر کسی تصور کند با سازش و کنارآمدن با آنان می‌توان اوضاع را به نفع ایران تغییر داد، خیال باطلی است.

حجت‌الاسلام سالک گفت: طرف مقابل در برجام در طول مذاکرات ثابت کرد که قابل اعتماد نیست و بر این اساس نمی‌توان با آنان مذاکره دیگری داشت.

وی با انتقاد از اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر لزوم مذاکره با هر مقام غربی و حضور در هر اجلاسی، افزود: با وجود تجربه تلخ برجام تعجب می‌کنم که چرا هنوز برخی افراد دم از مذاکره و سازش می‌زنند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ما باید از برجام درس بگیریم و این واقعیت را بپذیریم که اگر یک قدم در مقابل اروپا و آمریکا عقب بنشینیم، آن‌ها ۱۰ قدم جلو می‌آیند و بر این اساس رویکرد کنار آمدن با آنان و سازش در برابرشان، هزینه سنگینی برای ما در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام سالک با بیان اینکه راهبرد مقاومت و کاهش تعهدات در برجام قطعا ما را زودتر به منافعمان می‌رساند، تأکید کرد: ما برای رسیدن به اهدافمان، راهی جز مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نداریم.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها