صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از پاسگاه مرزی شهرستان سربیشه

در آستانه تاسوعا و عاشوای حسینی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز به منظور بازدید از مناطق مرزی استان وارد شهرستان سربیشه شد و از پاسگاه مرزی این شهرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۳۶۱۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹ - 08September 2019

بازدید نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی از پاسگاه مرزی استان در نقطه صفر مرزیبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ضمن بازدید از پاسگاه های مرزی چاه انجیر و پاسگاه مرزی سور تیغ در نقطه صفر مرزی با سربازان و فرماندهان این پاسگاه ها دیدار و از آمادگی‌ همه جانبه فرزندان ملت ایران در صیانت از تمامیت ارضی و امنیت میهن اسلامی ابراز خرسندی کرد.

عبادی در مراسم صبحگاه نظامی، انتظامی و امنیتی ضمن قدردانی از مجاهدت، فداکاری و هوشیاری رزمندگان اسلام در مناطق سخت مرزی گفت: شما امنیت را در کشور برقرار می‌کنید و بازوی شما را باید بوسید.

نشست با فرماندهان نظامی مستقر در منطقه مرزی سربیشه، نشست با گروه‌های طلاب جهادی و‌ تبلیغ و دیدار با مردم ‌ولایتمدار شهر درح از دیگر برنامه‌های سفر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به شهرستان سربیشه است.

در این بازدید جمعی از فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان امینتی و همچنین نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی وی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها