در واکنش به اظهارات خصمانه علیه کرانه باختری صورت گرفت؛

هشدار شدیداللحن گروه‌های مقاومت فلسطین به «بنیامین نتانیاهو»

گروه‌های فلسطینی هشدار دادند که مقاومت با قدرت در صحنه حضور دارد و قادر است با تاکتیک‌های مختلف جلوی قلدری رژیم صهیونیستی و حماقت‌های نتانیاهو را بگیرد.
کد خبر: ۳۶۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 11September 2019

هشدار شدیداللحن گروه‌های مقاومت فلسطین به «بنیامین نتانیاهو»به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، گروه‌های فلسطینی هشدار دادند که مقاومت با قدرت در صحنه حضور دارد و قادر است با تاکتیک‌های مختلف جلوی قلدری رژیم صهیونیستی و حماقت‌های نتانیاهو را بگیرد.

بر اساس این گزارش، این گروه‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند که تبلیغات انتخابات نتانیاهوی جنایتکار راه به جایی نمی‌برد و ملت فلسطین تمامی طرح‌ها و نقشه‌های او را نقش برآب خواهد کرد.

در این بیانیه آمده است که نتانیاهو در اوج وقاحت از الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری و رود اردن به اراضی تحت سیطره رژیم صهیونیستی و تلاش برای پیشبرد معامله قرن به رغم شکست زودهنگام آن و استعفای مفتضحانه جیسون گرینبلات سخن می‌گوید.

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که ما به دقت پیگیری اوضاع در اراضی اشغالی هستیم و هرگز اجازه نمی‌دهیم سرزمین و مقدسات فلسطین بخشی از بازار تبلیغاتی دشمن و سران شکست خورده آن باشد.

این گروه‌ها تصریح کردند که چنین اظهاراتی به هیچ وجه کوچکترین تغییری در حقایق تاریخی در سرزمین فلسطین از راس الناقوره گرفته تا ام الرشراش، ایجاد نمی‌کند و تمامی این سرزمین‌ها فلسطینی، اسلامی و عربی بوده و خواهد بود و ما با هرآنچه در اختیار داریم از آن دفاع خواهیم کرد.

مقاومت فلسطین خواستار کنار گذاشتن کامل معاهده شوم اسلو شد که موجب مشروعیت‌بخشی به رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

این گروه‌ها همچنین خواستار بازگذاشتن دست مقاومت در کرانه باختری و توقف همکاری امنیتی با دشمن صهیونیستی و اتخاذ یک استراتژی جامع ملی برای مقابله با دشمن و بیرون راندن اشغالگران شدند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها