فرماندار جوانرود:

دفاع مقدس جلوه‌ای از ایمان، اخلاص و مظلومیت ملت ایران در برابر استکبارستیزی است

«رستگار یوسفی» گفت: دفاع مقدس جلوه‌ای از ایمان، اخلاص و مظلومیت ملت ایران در برابر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است، بنابراین باید در حوزه ادبیات دفاع مقدس اقدامات شایسته‌ای انجام بگیرد.
کد خبر: ۳۶۱۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ - 11September 2019

دفاع مقدس جلوه‌ای از ایمان، اخلاص و مظلومیت ملت ایران در برابر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «رستگار یوسفی» فرماندار شهرستان جوانرود امروز (چهارشنبه) در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان که در سرسرای اجتماعات فرمانداری با محوریت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس جلوه‌ای از ایمان، اخلاص و مظلومیت ملت ایران در برابر ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی است و هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی از حماسه بزرگ ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است و باید در حوزه ادبیات دفاع مقدس در این شهرستان اقدامات شایسته‌ای انجام بگیرد.

وی با بیان اینکه «ما پیروزیم» شعار گرامی‌داشت برنامه‌های مناسبتی هفته دفاع مقدس امسال است، افزود: ضروری است مسئولان ادارات و نهادها در  برنامه‌هایی که در کمیته‌ها تعریف شده است نهایت همکاری را داشته باشند.

یوسفی با تاکید بر وحدت و همدلی یادآور شد: دفاع مقدس حماسه بزرگ همه اقوام و مذاهب ایران اسلامی است و باید با وحدت، همدلی و ازخودگذشتگی فداکاری‌های مردم این سرزمین یادآوری و گرامی داشته شود. 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز در ادامه این جلسه گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای عظیم و ارزشمند از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید از آن الگوگیری و نهایت استفاده انجام شود.

سرهنگ دوم پاسدار «ابوذر انوری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جوانرود با بیان اینکه عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و تجربه گرانقدر دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت در بین آنها نهادینه شود. 

وی بیان داشت: بهره مندی از فرهنگ دفاع مقدس تمام توطئه و نقشه‌های دشمن را برملا و خنثی می‌کند و ما به عنوان پیام‌رسان خون شهدا باید این گنجینه عظیم را به نسل جوان و آینده انتقال دهیم. 

در این جلسه برنامه‌هایی برای برگزاری باشکوه هفته دفاع مقدس در شهرستان جوانرود از جمله عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدای افتخار کوچه - آبروی محله، یادواره شهدا در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس برنامه ریزی شد.

تجلیل از سربازان نمونه، برپایی نمایشگاه  کتاب، برپایی ایستگاه صلواتی، ویزیت رایگان، اعزام کاروان پزشکی به مناطق محروم، زنگ ایثار و مقاومت، افتتاح سرسرای اقتصاد مقاومتی، همایش پیاده‌رویی خانوادگی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در طول هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده هفته دفاع مقدس در شهرستان جوانرود است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار