استاندار مرکزی:

ادارات اسناد دوران دفاع مقدس را به موزه دفاع مقدس استان تحویل دهند

«سید علی آقازاده» گفت: همه ادارات موظف به این هستند اشیاء مربوط به دفاع مقدس را به موزه دفاع مقدس تحویل دهند.
کد خبر: ۳۶۱۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴ - 12September 2019

ادارات اسناد و اشیاء دفاع مقدس را به موزه دفاع مقدس استان تحویل دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مرکزی، «سید علی آقازاده» استاندار مرکزی در نشست شورای اداری استان که با محوریت کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و شش هزار و 200 شهید استان برگزار شد، با تأکید بر اینکه امروز همه باید وحدت ایجاد شده در کشور را حفظ کنند و در جهت تقویت آن بکوشند، اظهار داشت: امروز در سخت‌ترین شرایط اقتصادی مردم بر روی آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب ایستادگی کرده‌اند که قابل تقدیر است و لذا ما مسئولین باید به مشکلات و حرف‌های مردم با دقت گوش کنیم و همه توان خود را برای رفع گرفتاریهای آنها به میدان بیاوریم.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و شش هزار و 200 شهید استان مرکزی گفت: کنگره ملی استان مرکزی یک اتفاق مهم و بزرگ است و این نتیجه زحمات پنج ساله ستاد کنگره است که سپاه روح الله به عنوان خط مقدم این پروژه عظیم را انجام می‌دهد و تلاش‌های قابل تقدیری تاکنون انجام داده اند.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه ها باید برای برگزاری باشکوه کنگره حضور داشته باشند، گفت: کوتاهی و قصور از هیچ دستگاهی قابل قبول نیست و لذا همه باید برای آبرومند برگزار شدن کنگره تلاش کنند.

آقازاده با اشاره به دستاوردهای عظیم کنگره برای فضای عمومی استان و جامعه عنوان کرد: ثمرات برگزاری این رویداد فرهنگی در طی سال های آینده با کاهش هنجارهای اجتماعی نمایان خواهد بود و لذا قطعا دستاوردهای ارزشمندی خواهد داشت.

استاندار مرکزی در این خصوص ادامه داد: فرمانداران در شهرستان ها نقش کلیدی دارند و لذا باید وظایف خود را در اجلاسیه ها و به خصوص نقل و انتقال مهمانان شهرستانی برای اجلاسیه اصلی به خوبی انجام دهند.

وی یکی از برکات کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و شش هزار و 200 شهید استان مرکزی را تکمیل شدن موزه دفاع مقدس دانست و افزود: تلاش های زیادی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای راه اندازی موزه انجام شده که بخشی از آن به زودی افتتاح خواهد شد.

آقازاده با بیان اینکه همه ادارات موظف به این هستند اشیاء مربوط به دفاع مقدس را به موزه دفاع مقدس تحویل دهند، گفت: بسیاری از ادارات اسناد و موارد مربوط را تحویل این مرکز داده اند و لذا همه باید این کار را انجام دهند تا شاهد تکمیل موزه خوبی در استان مرکزی باشیم.

وی ساخت موزه دفاع مقدس استان مرکزی را بسیار عبرت آموز خواند و افزود: همه مسئولین و مدیران استانی قبل از بهره برداری از آن بازدید داشته باشند و خدمات بسیار خوبی که در آنجا انجام شده را از نزدیک مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها