الفتح: دولت عراق با تمامی ابزارها به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ دهد

ائتلاف الفتح عراق از نخست وزیر این کشور خواست که نسبت به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به مواضع الحشد الشعبی موضعگیری کند، در غیر این صورت، موضع دیگری اتخاد خواهد کرد.
کد خبر: ۳۶۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ - 12September 2019

الفتح: دولت عراق با تمامی ابزارها به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ دهدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، ائتلاف الفتح عراق بر لزوم موضعگیری دولت این کشور نسبت به تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

«کریم المحمداوی» نماینده الفتح تأکید کرد که دولت باید با تمامی ابزارها، به رژیم صهیونیستی پاسخ دهد.

المحمدوای به پایگاه خبری «المعلومه» گفت که رژیم صهیونیستی با تجاوزات خود، حاکمیت عراق را نقض و چندین بار مواضع سازمان «الحشد الشعبی» (بسیج مردمی) را بمباران کرده است.

وی تصریح کرد که «سکوت، عدم ابراز انزجار از آن و عدم محکومیت رژیم صهیونیستی توسط دولت، مسئله عجیبی است».

این نماینده عراقی ادامه داد: «ائتلاف الفتح، به خاطر سکوت عبدالمهدی در برابر تجاوزات آمریکا و اسرائیل به الحشد الشعبی، آخرین هشدار را به وی داده است».

المحمداوی اظهار داشت که اگر «سکوت دولت ادامه یابد و به نقض حاکمیت و بمباران [مواضع]الحشد الشعبی پاسخ ندهد، موضع دیگری نسبت به وجود عبدالمهدی اتحاذ خواهد کرد».

این ائتلاف پیشتر از دولت عراق خواست بود که مانند حزب الله لبنان، به تجاوزات رژیم صهیونیستی پاسخ دهد.

پهپاد‌های رژیم صهیونیستی بار‌ها مواضع نیرو‌های الحشد الشعبی را در داخل خاک عراق به ویژه استان الانبار در غرب این کشور بمباران کردند.

حملات صهیونیست‌ها به الحشد محدود به داخل خاک عراق نبوده است؛ بلکه اخیرا نیرو‌های الحشد را منطقه «البوکمال» سوریه هدف قرار دادند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها