امام جمعه گچساران:

آینده از آن اسلام، مقاومت و مکتب تشیع است

حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» گفت: با عنایت امام زمان (عج) آینده‌ای بسیار روشن از آن اسلام، مقاومت و مکتب تشیع خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۱۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ - 13September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام «سید امین‌الله حجازی» ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه خداوند اوج عزت و اقتدار را در سایه ولایت نصیب ملت بزرگ ما کرد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با قدرت تمام در مقابله دشمنان ایستاده و آنها را به عقب‌نشینی وادار می کند.

وی با اشاره به برخی سیاست‌های رهبر معظم انقلاب در صحنه بین‌المللی، افزود: در سال ۹۴که فاجعه منا پیش آمد حکام نالایق سعودی به وزیر بهداشت ما اجازه نمی‌دادند که وارد عربستان شده و پیگیر این حادثه شود که مقام معظم رهبری برخورد محکمی کردند و بیان داشتند که برخورد ما خشن خواهد بود و بلافاصله حکام نالایق سعودی به التماس افتادند پس جاهایی لازم است که مومن قدرت‌نمایی کند.

امام جمعه گچساران بیان کرد: در جمع عاشورائیان گچساران گفتم که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اخیرا فرمودند که امام خامنه‌ای پسر امام حسین (ع) هستند و اگر هزاران بار ما را بکشند و دوباره زنده بشویم دست از اطاعت ایشان برنخواهیم داشت.

حجازی خاطرنشان کرد: با این جمله دنیا تکان خورد و این یعنی شجاعت دینی و ایمان، بنابراین به نسل جوان توصیه می‌کنم با عنایت امام زمان (عج) آینده بسیار روشن، درخشان و امیدوار کننده است و آینده از آن اسلام، مقاومت، مکتب تشیع و در یک کلمه آینده از آن حق است و حق پیروز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار