امام جمعه بوشهر:

نجات و عزت جهان اسلام نیازمند اتحاد اسلامی است

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری گفت: نجات و عزت جهان اسلام نیازمند اتحاد اسلامی، شناخت و مقابله با دشمن اصلی است.
کد خبر: ۳۶۱۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ - 13September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی» بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در خطبه‌های نماز جمعه از برخورد قاطع قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی تقدیر کرد و اظهار داشت: این روند باید ادامه داشته باشد و مردم هم از این گونه برخوردها با دانه درشت‌ها و مفاسد اقتصادی حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه برخورد با دانه درشت و رانت خوار در هر لباسی که باشد باید با قاطعیت صورت گیرد، افزود: فرقی نمی‌کند که فرد چه مقامی و سمتی دارد و باید با آن با قاطعیت برخورد کرد.

خطیب جمعه بوشهر به در پیش رو بودن آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: لازم است در مرحله نخست به ساختمان و تجهیزات و آزمایشگاه‌های این مدارس و مراکز توجه جدی شود و دولت این کار را با اهتمام ویژه‌ای انجام دهد.

صفایی بوشهری خواستار توجه آموزش و پرورش و مردم در کمک به دانش آموزان کم بضاعت شد و افزود: دانش آموزان و دانشجویان بسیاری هستند که در آغاز سال تحصیلی با مشکل مالی مواجه هستند بنابراین آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها و همچنین مردم توجه ویژه‌ای به این افراد داشته و به آنان کمک کنند.

امام جمعه بوشهر به سرنگونی پهبادهای رژیم صهیونیستی توسط حزب الله و نیروهای مقاومت پرداخت و گفت: این شکست دیگر برای رژیم اشغالگر قدس و پیروزی دیگری برای جبهه مقاومت بود.

نماینه ولی فقیه در استان بوشهر گفت: رژیم صهیونیستی تصور می‌کرد در حمله به مواضع حزب الله لبنان می‌تواند زهر چشم بگیرد اما نه تنها موفق نشد بلکه از ترس به زیرزمین‌ها پناه برد.

وی با بیان اینکه کشورهای اسلامی باید از رژیم اشغالگر قدس، آمریکا و اتحادیه اروپا دوری کنند، گفت: نجات و عزت جهان اسلام نیازمند اتحاد اسلامی، شناخت و مقابله با دشمن اصلی است.

امام جمعه بوشهر نشست و برخاست و اتحاد برخی کشورهای عربی با کشورهای اتحادیه اروپا و رژیم اشتغالگر را خلاف سنت پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد و ابراز داشت: کشورهای عربی باید بدانند که عزت و پیشرفت آنها تنها در سایه اتحاد با کشورهای اسلامی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار