امام جمعه دلوار:

نشانه‌های شکست آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران آشکار است

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» گفت: امروز میتوان با قاطعیت گفت که آنها از تمام گزينه‌هاي خود براي اعمال فشار بر ملت ايران استفاده کرده اند و دیگر هیچ ابزار فشاری در اختیار ندارند اما به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند و نشانه های شکست آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران واضح و آشکار است.
کد خبر: ۳۶۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ - 13September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دلوار در خطبه های نماز جمعه این هفته به ویژگی های اصحاب امام حسین (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز یاران امام حسین(ع) مسئله یقین و اطمینان آنان به هدف و راهی است که در آن قدم برداشتند.

وی گفت: اصحاب امام حسین(ع)، در رکاب آن حضرت، تا آخرین قطره ی خون  استقامت و ایستادگی کردند و ذره ای دچار تردید و تزلزل نشدند و مطمئن و ‌آگاهانه به یاری امام زمانشان شتافتند. خصوصیتی که لازمه ی موفقیت و به ثمررسیدن یک هدف می باشد.

حجت الاسلام زاهددوست ضمن قدردانی از برگزاری باشکوه  عزاداری سید و سالار شهیدان توسط مردم و هیات مذهبی به فعالیت موکب سیدالشهدا (ع) متعلق به فرزندان شهید رئیسعلی دلواری در مسیر پیاده روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: امسال نیز همانند سنوات گذشته جمعی از فرزندان شهید رئیسعلی دلواری با حضور در کربلا و مسیر پیاده روی اربعین و  برپایی موکب اربعین با افتخار به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی برپایی موکب برای خدمات رسانی به زائران را یک اقدام فرهنگی تاثیر گذار دانست تاکید کرد: مردم دیار حماسه ساز دلوار همراه با سایر عاشقان امام حسین(ع) امسال نیز در همایش بی نظیر اربعین حضوری حماسی خواهند داشت.

امام جمعه دلوار با اشاره به شکست جنگ اقتصادي آمريکا عليه ايران افزود: نزديک به 15 ماه است که از «خروج آمريکا از برجام» و اعمال فشارهای حداکثري و تحريم‌هاي ناجوانمردانه آن مي‌‌گذرد و امروز میتوان با قاطعیت گفت که آنها از تمام گزينه‌هاي خود براي اعمال فشار بر ملت ايران استفاده کرده اند و دیگر هیچ ابزار فشاری در اختیار ندارند اما به نتیجه دلخواه خود نرسیده اند و نشانه های شکست آمریکا در جنگ اقتصادی علیه ملت ایران واضح و آشکار است.

وی تاکید کرد: از نظر کارشناسان اقتصادی جهان با وجود تحريم ‌های بی سابقه عليه ايران، اقتصاد ايران نه تنها مقاوم بوده است بلکه فرايند رو به رشد را هم دارد که اين بمنزله فرسايشي شدن جنگ اقتصادي آمريکا عليه ايران و بي ‌اثر شدن تحريم‌هاي ضد ايراني است.

امام جمعه دلوار در ادامه به برداشته شدن گام سوم کاهش تعهدات هسته اي اشاره کرد و افزود: برداشته شدن گام سوم کاهش تعهدات هسته اي، یک اولتيماتوم جدی به غرب و نهادهاي بين المللي بود تا بدانند که اين گام ها استمرار ابدی ندارد و اگر به تعهدات خود عمل نکنند منتظر برداشته شدن گام چهارم، گام نهايي کاهش تعهدات برجامي باشند.

حجت الاسلام زاهددوست تاکید کرد: انتظار داریم نمايندگان آژانس بين المللي در سفر خود به ايران نبايد تنها به ارائه يک گزارش در مورد بسنده نکنند بلکه حقانيت جمهوری اسلامی را درک کنند و کشورهاي اروپايي را در مورد انجام تعهدات خود در برابر ايران تحت فشار بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها