مسئول قرارگاه جهادی بسیج دانشجویی بوشهر خبر داد؛

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم بوشهر

«حجت‌الله پارمان» از برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم بخش بوشکان خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی گروه جهادی «افسران ولایت» دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در دهه دوم محرم با محوریت «روزها خدمت، شب‌ها روضه» آغاز شد.
کد خبر: ۳۶۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴ - 14September 2019

برگزاری اردوی جهادی با محوریت «روزها خدمت، شبها روضه» در مناظق محروم بوشهر

«حجت‌الله پارمان» مسئول قرارگاه جهادی شهید «شوشتری» بسیج دانشجویی استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر، با بیان اینکه راه امام و شهدا در بین جوانان این مرز و بوم با شرکت در حرکت جهادی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم ادامه دارد، اظهار داشت: شعار گروه‌های جهادی «می‌سازیم تا ساخته شویم» است.

وی اردوهای جهادی را ظرفیتی جهت کشف استعدادها دانست و گفت: حرکت‌های جهادی در راستای تعالی و تقرب جستن بیشتر خلق به خالق با انجام فعالیت‌های خدمت‌رسانی خالصانه است.

پارمان از برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم بخش بوشکان شهرستان دشتستان خبر داد و افزود: خدمت‌رسانی گروه جهادی «افسران ولایت» دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر در دهه دوم محرم با محوریت «روزها خدمت، شب‌ها روضه» با اجرای برنامه سخنرانی و عزاداری به مناسبت شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) آغاز شد.

مسئول قرارگاه جهادی شهید «شوشتری» بسیج دانشجویی بوشهر با اشاره به اینکه جهادگران حاضر در این اردو متشکل از دانشجو، دانش آموز، طلاب و سایر اقشار هستند، خاطرنشان کرد: حرکت جهادی افسران ولایت از 21 شهریور به مدت 9 روز در روستاهای درنگ، شاه‌ پسرمرد و امامزاده در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشت و درمان، اشتغال و کارآفرینی برگزار خواهد شد.

وی برگزاری جشنواره غذا، صنایع دستی و هنری در روستا و بازدید مسئولان و حضور بازاریابان مشاغل خانگی را از دیگر برنامه‌های این گروه جهادی در راستای «رونق تولید» عنوان کرد و گفت: مشاوره جهت راه‌اندازی مشاغل خانگی در روستا با هدف ایجاد اشتغال و کارآفرینی با برگزاری کارگاه های آموزشی خیاطی، جوشکاری، برق کاری، پرورش بوقلمون، بلدرچین و قارچ برگزار می شود.

پارمان به ویزیت و توزیع رایگان دارو در روستاهای محروم اشاره و بیان کرد: کارگاه آموزشی بهداشت فردی و محیط، کارگاه تربیت فرزند و همسرداری، مشاور تغذیه و طب اسلامی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها