امیر حاتمی در جمع خبرنگاران:

می‌توانیم توان بازدارندگی کشور را افزایش دهیم/ دشمنان در سایه تروریسم اقتصادی حقوق اولیه ملت ایران را نادیده می‌گیرند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره ظرفیت‌های عظیم بخش غیر دفاعی کشور گفت: بخش دفاعی می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های عظیم موجود در کشور، توان دفاعی و بازدارندگی کشور را افزایش دهد.
کد خبر: ۳۶۱۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱ - 14September 2019

می‌توانیم توان بازدارندگی کشور را افزایش دهیم/ دشمنان در سایه تروریسم اقتصادی حقوق اولیه ملت ایران را نادیده می‌گیرندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر «امیر حاتمی» وزیر دفاع پس از امضای تفاهم نامه همکاری مشترک با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، تجاری سازی ایده‌ها و طرح‌ها را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: وزارت دفاع داری زیر ساخت‌ها و آزمایشگاه‌های بسیار پیشرفته و مجهزی است که در اختیار بخش‌های دیگر نیست که با این تفاهم نامه این امکانات در اختیار شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌های تحقیقات قرار می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر حدود هزار میلیارد تومان میزان همکاری میان وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است و با وجود این ظرفیت ها، قابلیت افزایش این میزان تا دو برابر وجود دارد و این قرار داد سه ساله است.

امیر حاتمی با اشاره ظرفیت‌های عظیم بخش غیر دفاعی کشور گفت: بخش دفاعی می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های عظیم موجود در کشور، توان دفاعی و بازدارندگی کشور را افزایش دهد.

وی ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و در راس آن‌ها آمریکا تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا ملت ایران را از حقوق اولیه خود محروم کنند، این در حالی است که در همه جای جهان ملت‌ها آزادانه خرید‌های مورد نیاز خود را انجام و مبادلات مالی انجام می‌دهند، اما به شکل ظالمانه‌ای حقوق اولیه از ملت ایران دریغ شده است.

وزیر دفاع گفت: دشمنان در سایه تروریسم اقتصادی حقوق اولیه ملت ایران را گرفته و با وقاحت اسم آن را کمک به ملت ایران گذاشته‌اند، آن‌ها این اقدام را با هدف آسیب به ملت ایران انجام می‌دهند، اما با عزم و اراده ملت و شناختی که در جوانان ایران ایجاد شده این تهدید را تبدیل به فرصت خواهیم کرد و آنچه نیاز داریم خودمان در داخل تولید می‌کنیم همانطور که تاکنون نیز به این شکل بوده است.

وی افزود: برای حفظ توان بازدارندگی کشور باید بتوانیم نیاز‌های آینده را تامین و پا به پای پیشرفت تکنولوژی تجهیزات مورد نیاز را تولید کنیم و این تفاهمنامه می‌تواند گام بزرگی در این مسیر باشد تا بتوانیم نیاز‌های آینده بخش دفاع را تامین کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها