مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان تاکید کرد؛

لزوم نهادینه کردن ایده‌های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان گفت: در این مقطع حساس از انقلاب برای عبور از مشکلات باید ایده‌های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی را نهادینه کنیم.
کد خبر: ۳۶۲۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ - 18September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست خبری سی ‌و نهمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان گلستان، امروز با حضور مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان برگزار شد.

لزوم نهادینه کردن ایده های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب

در این نشست سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این مناسبت پرداخت و اظهار داشت: بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی در سطح استان بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد و این برنامه‌ها با رژه نیروهای مسلح در 31 شهریور به منظور نشان دادن قدرت نیروهای مسلح به رخ دشمنان، آغاز می شود.

وی افزود: نمایش رزمی عملیات ثامن الائمه در شهرستان آق قلا، نمایش گوشه‌ای از رشادت ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان است که در این هفته اجرا خواهد شد.

ملک افزود: عطرافشانی گلزار شهدای استان، خاطره گویی رزمندگان در مدارس استان، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس، برگزاری یادواره شهدای روحانی و همچنین رونمایی از 11 عنوان کتاب دفاع مقدس از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان از حذف نام شهدا در شهر تهران انتقاد کرد و گفت: ما مخالف نامگذاری معابر و خیابانها بنام هنرمندان نیستیم اما چرا در تهران خیابان نام هنرمندان را کامل و درشت می‌نویسند اما وقتی به نام شهید اندرزگو می رسند می‌نویسند، اندرزگو یا می نویسند،خیابان مدرس و لفظ شهید برداشته می شود.

وی بیان داشت: در این مقطع حساس از انقلاب برای عبور از مشکلات باید ایده های دفاع مقدس در گام دوم انقلاب اسلامی را نهادینه کنیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار