مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:  

جبهه مقاومت در سایه حرکت عاشورایی سیدالشهدا (ع) شکل گرفت

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» گفت: جبهه مقاومت امروز در بلندترین قله اقتدار خود قرار دارد و این عزت و اقتدار در سایه حرکت عاشورایی سیدالشهدا (ع) شکل گرفت.
کد خبر: ۳۶۲۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۵ - 18September 2019

جبهه مقاومت در سایه حرکت عاشورایی سیدالشهداء (ع) شکل گرفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان‌امیری» امروز در هفتمین گردهمایی مدیران، معاونان و روسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی شهرهای مازندران که ویژه اربعین حسینی در چاکسر محمودآباد برگزار شد، اظهار داشت: جبهه مقاومت امروز در بلندترین قله اقتدار خود قرار دارد و این عزت و اقتدار در سایه حرکت عاشورایی سیدالشهدا (ع) شکل گرفت باید قدردان مجاهدت‌های اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش بود و امروز هم شهدای ایران اسلامی و جبهه مقاومت با تاسی از این آرمان متعالی عاشورا در منطقه مقابل جبهه کفر و استکبار ایستادگی می‌کند.

وی با اشاره به پیروزی‌ها و دلاور مردی‌های جبهه انصارالله یمن در منطقه، افزود: کشورهای مرتجع منطقه با حمایت‌های استکبار و به سرکردگی ایالات متحده آمریکا دست به جنایت می‌زنند و هر روز مفتضحانه در قبال جبهه مقاومت با شکست‌های تلخ‌تری روبرو می شوند و این در سایه گفتمان مقاومت و پایداری به دست می‌آید.

شکریان‌امیری در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حزب‌الله لبنان، انصارالله یمن، نجباء و حشدالشعبی در عراق، فاطمیون و زینبیون و رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و عراق، تصریح کرد: استکبار جهانی و دست نشاندگان مرتجع و مزدور آن در منطقه منتظر سیلی سخت‌تری از سوی جبهه مقاومت باشند و قطعا این اتفاقات زمینه نابودی رژیم صهیونیستی را در منطقه فراهم کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به در پیش بودن اجتماع عظیم حسینی در پیاده روی اربعین، تاکید کرد: با اشاره به اهمیت این اجتماع عظیم میلیونی در روز اربعین حسینی باید همه برنامه‌ریزی‌ها در خصوص تسهیل در سفر توسط دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی صورت گیرد تا این اجتماع بیش از پیش پرشورتر و برنامه ریزی شده‌تر برگزار شود.

این مسئول به اهمیت پیاده‌روی اربعین حسینی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: پیاده روی اربعین حسینی زمینه ظهور آخرین منجی عالم بشریت را فراهم خواهد کرد و این کنگره عظیم حسینی در جهان موجب فخر و عزت دنیای اسلام است و باید روز به روز و سال به سال تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار