سردار کارگر در جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور خبر داد؛

بازدید ۲ میلیون نفر از یادمان‌های غرب و شمال‌غرب کشور/ راهیان نور «جنوب‌شرق کشور» از سال 99 آغاز به کار می‌کند

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه راه‌اندازی راهیان نور استان سیستان و بلوچستان به تصویب اعضای شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور رسید، گفت: استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال 1399 میزبان زائران راهیان نور خواهد بود.
کد خبر: ۳۶۲۳۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱ - 19September 2019

بازدید ۲ میلیون نفر از یادمان‌های غرب و شمال‌غرب/ راه‌اندازی راهیان نور جنوب شرق کشور از ابتدای سال ۹۹به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در جلسه شورای سیاست‌گذاری راهیان نور کشور که صبح امروز در ستاد راهیان نور کشور برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس به صورت رسمی از روز یکشنبه 31 شهریور آغاز می‌شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در هفته دفاع مقدس 500 برنامه محوری در سراسر کشور برگزار خواهد شد؛ همچنین در این هفته هزار و 200 برنامه استانی و 10 هزار برنامه در سطح شهرستان‌ها و روستا‌های کشور اجرا می‎شود.

سردار کارگر با اشاره به افتتاح نمایشگاه «شکار کرکس‌ها» با حضور سرلشکر سلامی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، افزود: در این نمایشگاه که از روز شنبه شروع به کار خواهد شد، پهپاد‌های ساقط شده آمریکا توسط جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه آخرین پهپاد ساقط شده آمریکایی و سامانه‌ای که این پهپاد با آن ساقط شده است به نمایش گذاشته می‌شود.

سردار کارگر افزود: رویکرد ما در برنامه‌های دفاع مقدس جوانان و موضوع فضای مجازی است که همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به اینکه راه‌اندازی راهیان نور استان سیستان و بلوچستان به تصویب اعضای شورای سیاست‌گذاری راهیان نور رسید، گفت: استان سیستان و بلوچستان از ابتدای سال 1399 میزبان زائران راهیان نور خواهد بود. ان شا الله با حضور زائران راهیان نور در استان سیستان و بلوچستان امنیت در این استان ایجاد می‌شود؛ چون زمانی‌که راه‌اندازی راهیان نور غرب و جنوب غرب مطرح شد، یکی از مهم‌ترین مسائل، موضوع امنیت بود.

وی در ادامه با بیان اینکه با همکاری نیرو‌های مسلح امنیت در یادمان‌های غرب در بالاترین سطح برقرار شده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه سالانه دو میلیون زائر راهیان نور از یادمان‌های دفاع مقدس در غرب و شمال‌غرب بازدید می‌کنند.

سردار کارگر با اشاره به اینکه تمامی مسئولان استان سیستان و بلوچستان برای راه‌اندازی راهیان نور سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کردند، گفت: ما نیز برای فراهم کردن زیر ساخت‌ها باید در کنار آن‌ها باشیم. سند ملی راهیان نور محصول همکاری همه دستگاه‌هاست و همه دستگاه‌ها اعم از لشکری و کشوری در پیشبرد روند امور مربوط به راهیان نور مسئولیت دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها