دیدار نماینده حماس با سفیر ایران در بیروت

نماینده جنبش حماس در لبنان امروز با محمدجلال فیروزنیا سفیر ایران در بیروت دیدار کرد.
کد خبر: ۳۶۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳ - 19September 2019

دیدار نماینده حماس با سفیر ایران در بیروتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس در لبنان، امروز با «محمدجلال فیروزنیا» سفیر ایران در بیروت دیدار و گفت‌وگو کرد.

به نوشته پایگاه خبری العهد، در این دیدار «جهاد طه» معاون مسئول سیاسی حماس و «ایمن شناعه» مسئول روابط لبنان و حماس و همچنین «عبدالمجید العوض» مسئول روابط رسانه‌ای و سیاسی این جنبش نیز حضور داشتند.

افراد حاضر در این دیدار با بررسی شرایط کلی فلسطین، به خصوص موضوع «معامله قرن» و «توطئه‌های ضد فلسطینی» به مسأله فلسطینیان ساکن در لبنان و روابط میان حماس و ایران پرداختند.

نماینده حماس در این دیدار با شرح شرایط فلسطینیان در اردوگاههای لبنان، گفت که آرزوی تمامی پناهندگان فلسطینی بازگشت به فلسطین است و آنها اسکان دائمی را هرگز نخواهند پذیرفت. او از دولت لبنان نیز خواست تا با دادن حقوق پناهندگان فلسطینی آنها را در مسیر ایستادگی و مقاومت یاری کند.

«محمد جلال فیروزنیا» سفیر ایران در بیروت نیز با خوش‌‌آمدگویی به هیأت جنبش حماس بر ضرورت تلاش یکپارچه امت اسلامی برای حمایت از مردم فلسطین و مقاومت در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی تأکید کرد و خواستار مشورت‌ها و هماهنگی‌های متقابل درخصوص دفاع از مسأله فلسطین و وحدت اسلامی شد.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها