امام جمعه موقت بوشهر:

دوران دفاع مقدس از مهم‌ترین و کم‌نظیرترین حوادث تاریخ کشور است

حجت‌الاسلام سیدغلامرضا هاشمی گفت: دوران دفاع مقدس از مهمترین و کم‌نظیرترین حوادث تاریخ کشور به شمار می‌رود و انقلاب‌ اسلامی در جنگ، ثابت و ریشه‌های آن محکم شد.
کد خبر: ۳۶۲۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱ - 20September 2019

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدغلامرضا هاشمی» امام جمعه موقت بوشهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: آمریکا هربار سیاستی و صحبتی می‌کند که این ناشی از سیاست‌های آشفته آنها و برای سردرگم کردن کشور مقابل است.

وی خطاب به کسانی که خواهان مذاکره با آمریکا هستند، بیان کرد: عده‌ای تنها راه‌حل غلبه بر مشکلات داخلی را همراهی و مذاکره با آمریکا می‌دانند اما این افراد باید بدانند مذاکره با آمریکا دیوانگی است.

وی  با بیان اینکه مشکل آمریکا با جمهوری اسلامی هویتی، ایدئولوژی و حرکت در مسیر انبیای الهی است و انرژی هسته‌ای و مبارزه با تروریسم بهانه است، ادامه داد: اگر آمریکا حرف خود را پس گرفت و توبه کرد و به معاهده هسته‌ای در کنار سایر کشورهای دیگر قرار بگیرد مذاکره با آنان انجام ولی در غیر اینصورت هیچ مذاکره‌ای در هیچ شرایط و سطحی بین مسؤولان دو کشور نه در نیویورک و نه در هرجای دیگری انجام نمی‌شود.

هاشمی با تأکید بر اینکه عزم قاطع دستگاه قضا در برخورد با مفاسد به خصوص مفاسد اقتصادی و تلاش برای ایجاد عدالت و مدیریت جهادی کاری بزرگ و ستودنی است، عنوان کرد: اگرچه ممکن است عده‌ای از اجرای عدالت ناراحت باشند، اما این سیاست دستگاه قضا در خصوص برخورد با مفاسد رضایت‌مندی قشر عظیمی از جامعه را به‌دنبال دارد و انتظار ما این است که برخورد دستگاه قضا با مفاسد بدون هیچ ملاحظه‌ای با هدف حفظ نظام و عدالت‌گستری دنبال شود.

خطیب جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: دوران دفاع مقدس از مهمترین و کم‌نظیرترین حوادث تاریخ کشور به شمار می‌رود و انقلاب‌ اسلامی در جنگ ثابت و ریشه‌های آن محکم شد و هرچند جنگ برای کشور هزینه‌های مادی زیادی را به‌دنبال داشت اما برکت‌های آن بیش از این صدقه‌ها بود.     

وی عنوان کرد: با توجه به جنگ اقتصادی، روانی، اجتماعی و فرهنگی که دشمن علیه جمهوری اسلامی روا داشته است،  ولی دفاع همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها