حجت‌الاسلام سعیدی:

قدرت منطقه‌ای ایران از ساحل مدیترانه تا تنگه باب‌المندب امتداد دارد

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه قدرت منطقه‌ای نفوذ ایران نشان می‌دهد از ساحل مدیترانه تا تنگه باب‌المندب امتداد دارد، گفت: ایدئولوژی، تفکر و فرهنگ ایران اسلامی به عنوان منادی تمدن اسلامی در جهان از مهمترین چالش‌های استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۶۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵ - 21September 2019

قدرت منطقه‌ای ایران از ساحل مدیترانه تا تنگه باب المندب امتداد دارد/ کمیسیون ماده ۱۰۰برای مقابله با فساد استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت الاسلام والمسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح عصر امروز در مصلی کیش با تأکید بر اینکه بار مسؤولیت ۲۴ دستگاه متولی در حوزه عفاف حجاب بر دوش نیروی انتظامی است، اظهار داشت: همه بار مسؤولیت در این حوزه بر دوش پلیس افتاده است و این راه حل نیست.

وی با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه در برخورد با فساد در ماه‌های اخیر افزود: امیدواریم آقای رئیسی بتواند ایده‌های خود را پیاده کرده و این مسئله را حل کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه چطور می‌شود پس از ۴۰ سال رئیس قوه قضائیه باید به مسؤولان بگوید کمیسیون ماده ۱۰۰برای مقابله با فساد و مبارزه با تخلفات است نه برای تعیین تخلفات، افزود: امروز با حرکت قوه قضائیه زمینه نسبی حل مسائل اقتصادی فراهم می‌شود؛ نمی‌گوییم مشکلات وجود ندارد، اما حرکت‌های قوه قضائیه ملت را امیدوار کرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران در جهان به عنوان یک قدرت فراگیر توانسته مدل و الگویی فعال در همه عرصه‌ها به جهانیان عرضه کند، ابراز داشت: ایران با این الگو توانسته در برابر قلدرترین قلداران جهان یعنی آمریکا بایستد.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه آمریکا امروز با سه چالش مهم نظامی با روسیه، اقتصادی با چین و فرهنگی، فکری و ایدئولوژی با جمهوری اسلامی ایران روبه‌رو است تأکید کرد: به گفته خود آمریکایی‌ها مهم‌ترین خطری که متوجه تمدن غرب و آمریکاست، تمدن اسلامی است که ایران منادی آن است.

وی با تاکید بر اینکه تمدن اسلامی امروز تمدن غرب را دور زده و جایگاه شکوهمندی را که در گذشته داشته به رخ جهانیان می‌کشد، بیان کرد: به گفته ترامپ ایران دارای چهار عنصر اقتدار است که باید با از بین بردن آن زمینه فروپاشی جمهوری اسلامی فراهم شود.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: انسجام ملی که نشان از وجود یک ملت یکپاره دارد و تحت زعامت انسانی والا و مدیری موفق به وجود آمده است، قدرت منطقه‌ای که نشان از نفوذ ایران از ساحل مدیترانه تا تنگه باب المندب دارد، قدرت انرژی نفت و گاز ایران به عنوان یکی از اهرم‌های اقتدار ایران که آمریکا می‌خواهد آن را به صفر برساند و قدرت دفاعی ایران که توان بازدارندگی ایران و ضربه متقابل به دشمنان را به رخ می‌کشد، این چهار عنصر را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آن‌ها با از بین بردن این چهار رکن می‌خواهند مردم و نظام اسلامی را به زانو درآورند، تاکید کرد: ترامپ می‌گوید با اعمال فشار حداکثری در نخستین گام نقشه‌های خود انسجام میان مردم، مسؤولان و رهبری ایران را بر هم زده و سپس مسائل دیگر را در مذاکره حل می‌کنیم.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح اضافه کرد: امروز استراتژی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر مقاومت فعال جواب داده و کسانی که تا دیروز دل به برجام بسته بودند، امروز معتقدند که با «مقاومت فعال» می‌توانیم آمریکا را از صحنه کنار بزنیم.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی امروز الگوی مقاومت در جهان است و کشور‌های اسلامی دیگر در سایه الگوپذیری از ایران به عنوان قلب تپنده خود توانسته‌اند در مقابل دشمنان از حالت «کمک بگیر» به حالت «مولد» تبدیل شده و قدرت بازدارندگی در منطقه داشته باشند.

حجتالاسلام سعیدی خاطرنشان کرد: امروز با ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران و جهان اسلام فرمول روشن و راه مشخص است و ملت راه درست را انتخاب کرده و نتیجه هم داده و دنیا نیز متوجه این مسئله شده است و اقدامات اخیر ایران مانند توقیف نفتکش انگلیسی و انهدام پهپاد فوق مدرن آمریکایی نتیجه و پیامدی است که از مقاومت فعال به دست آمده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار