بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

جنگ تحمیلی هشت ساله ایستادگی و جوانمردی را تفسیر کرد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی به مناسبت پاسداشت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۳۶۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ - 21September 2019

جنگ تحمیلی 8 ساله، واژه عزت را برایمان معنا و ایستادگی و جوانمردی را تفسیر کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور بیانیه‌ای ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای والامقام جنگ تحمیلی را گرامیداشت.

متن این بیانیه به این شرح است:

«باسمه تعالی

وَجَاهِدُوا بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنْفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِكُمْ خَيْرٌ لَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ تَعْلَمُونَ توبه-1

سلام و درود حق و رضوان الهی بر شهدای گلگون کفن، امام شهیدان و درود ملائکه خداوند تبارک و سبحان بر مجاهدین طریق حق که به ندای عالم گیر «هل من ناصر» مولایشان لبیک گفته و کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا را با خون خود تفسیر کردند.

سی و یکم شهریور؛ یادآور ناب ترین و پرافتخارترین روزهایی است که همچون نگینی درخشان بر تارک افتخارات بیشمار این مرز و بوم تلألو یافته و توانسته فقط گوشه کوچکی از بحر بیکران رشادت‌ها، پایمردی‌ها و ایثار مردان مردی را روایت کند که به بشریت عصر غیبت عزت بخشید و یاران خمینی بت شکن را بر انصار انبیای الهی سیادت داد.

آری این گنج تمام ناشدنی و قصه روزگار جنگ و جهاد و ایثار؛ قصه کسانی است که مرگ را به سخره گرفته و زندگی زیر بار خفت و ذلت را تاب نیاوردند و با تأسی به سرور آزادگان عالم؛ آئینه تمام نمای «عند ربهم یرزقون» شدند.

این جنگ بود که واژه عزت را برایمان معنا کرد، ایستادگی، افتخار و جوانمردی را تفسیر کرد، اگر نبود خون های پاک و پایمردی ها و اگر نبود لبیک سربازان روح الله رضوان الله علیه، شاید قصه کربلا فقط در پرده تعزیه خوانان نقش می بست و این راز سربه مهر نهاده و سرخ شهادت بود که درهای رحمت قدسیان را به سوی زمینیان گشود و امروز خون های پاک شهیدان و مجاهدت مجاهدین راه حقیقت به ثمر می نشیند؛ سربازان حضرت سیدعلی، عزت و سربلندی را مشق می کنند؛ آنگاه که هیمنه دشمن جرّار را در هم می‌شکنند، در هوا و زمین و دریا.

و آنگونه که مولایشان دومین گام را با امید و اعتماد به فضل الهی راهبری می‌کند تا تحقق بخشند آرمان بزرگ انقلابشان یعنی ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی ارواحنا فداه را و این افتخاری است که نصیب مجاهدین راستینی خواهد شد که به وعده حق ایمان داشته و بر عهد خویش ماندند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن عرض تسلیت ایام اسارت آل الله صلوات الله و سلامه علیهم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره تمامی ایثارگران، جانبازان و رزمندگان جبهه حق، عزت، سربلندی و موفقیت همگان را در سایه توجهات ولی عصر عج الله تعالی فرجه الشریف در راستای حرکت انقلابی در مسیر گام دوم انقلاب را از درگاه حی سبحان مسئلت دارد.»

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار