در رژه ۳۱ شهریور صورت گرفت؛

رژه سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش از مقابل جایگاه

انواع سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش در در رژه ۳۱ شهریور از مقابل جایگاه عبور کردند.
کد خبر: ۳۶۲۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ - 22September 2019

رژه سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش از مقابل جایگاهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سامانه‌های پدافندی نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح که به مناسبت هفته دفاع مقدس در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، از مقابل جایگاه عبور کردند.

سامانه‌هایی که در این مراسم از مقابل جایگاه عبور کردند، به شرح ذیل است:

سامانه سلاح باور ۳۷۳

اولین سامانه ارتفاع بلند پدافندی بومی با قابلیت تحرک بالا و توانایی شناسایی ۳۰۰ هدف اولویت‌بندی ۱۰۰ هدف و درگیری با شش هدف به صورت همزمان.

سامانه موشکی ارتفاع متوسط مرصاد متحرک

سامانه‌ای با قابلیت درگیری با انواع هواگرد‌ها و موشک‌های کروز و پرنده‌های بدون سرنشین که به صورت کاملاً بومی طراحی و تولید شده و در چرخه عملیاتی نیروی پدافند هوایی قرار دارد.

سامانه راداری کنترلی و برد بلند آرش

تکمیل‌کننده سامانه‌های کشف و شناسایی شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور و از افتخارات نیروی پدافند هوایی در حوزه ساخت و تولید رادار‌های پیشرفته و به روز دنیا محسوب می‌شود.

سامانه ارتفاع بلند اس ۳۰۰

سامانه‌ای با قابلیت درگیری با اهداف در ارتفاع‌های پست، متوسط و بلند و یکی از مرگبارترین سلاح‌های پدافندی که در اختیار نیروی پدافند هوایی ارتش قرار دارد.

سامانه راداری پسیو آفتوبازا

بدون انتشار امواج مغناطیسی قابلیت کشف و شناسایی اهداف هوایی را دارد. این سامانه نقش مهمی در پوشش راداری شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور دارد.

سامانه پدافند موشکی ارتفاع بلند اس ۲۰۰

به صورت کامل و مطابق با نیاز پدافند هوایی کشور بهینه‌سازی و بومی سازی شده است.

سامانه توپخانه‌ای بومی حائل

سامانه ارتفاع پایین و متوسط پدافندی برای درگیری و انهدام انواع اهداف پرنده و ریزپرنده در ارتفاع کم و قابلیت کشف اهداف بدون انتشار امواج راداری.

سامانه موشکی ۱۵ خرداد

سامانه‌ای با قابلیت کشف اهداف تا فاصله ۱۵۰ کیلومتری و درگیری و انهدام اهداف در برد ۴۵ کیلومتری است که قابلیت تحرک بالا، شناسایی اهداف پنهانکار و درگیری همزمان با شش هدف از دیگر توانایی‌های این سامانه بومی است.

سامانه موشکی تلاش با قابلیت تلفیق با سامانه موشکی ارتفاع بلند اس ۲۰۰ و رفع نیاز درگیری ارتفاع متوسط این سامانه به صورت کاملاً بومی و به دست توانمند متخصصان داخلی، طراحی و تولید شده است.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار