همزمان با سراسر کشور؛

مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم آباد برگزار شد

در اولین روز از هفته دفاع مقدس همزمان با سراسر صبح امروز مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم آباد برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱ - 22September 2019

مراسم رژه نیروهای مسلح در خرم آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد،  مراسم رژه نیروهای مسلح استان لرستان همزمان با سراسر کشور صبح امروز  با حضور آیت‌الله «سیداحمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در استان لرستان، «سیدموسی خادمی» استاندار لرستان، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان، سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) و جمع کثیری از نیروهای مسلح و اقشار مختلف مردم در خرم آباد برگزار شد.

در این مراسم نیروهای  همیشه سر افراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و نیروهای مردمی بسیج با اقتدار از مقابل جایگاه رژه رفتند تا نظم، اقتدار، توان دفاعی و وحدت خود را به رخ جهانیان بکشانند.

در این مراسم سردار «مرتضی کشکولی» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان دفاع مقدس را پشتوانه‌ای برای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: امروز شاکریم با رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای هم در دفاع از مظلومان در کشور، منطقه و جهان و هم در هجوم به ظالمین با ابتکار و خلاقیت انقلابی مدل موفقی را ارائه داده‌ایم.

وی ادامه داد: این مدل ارائه راهبرد و تاکتیک و تجهیزات به عنوان یک مدل منحصر به فرد در تقابل با خدایان زور و زر و تزویر در میدان عمل موفق بوده و این مدل موفق دشمنان را به پدیده بی‌عملی و دوستان را به اردوگیری در عرصه دفاع امیدوار کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار