مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نسخه امتداد «دفاع همچنان باقیست»، نهفته در منشور گام دوم انقلاب است

سردار حسینعلی یوسفعلی­‌زاده با تاکید بر اینکه نسخه امتداد «دفاع همچنان باقیست»، نهفته در منشور گام دوم انقلاب است، گفت: ملتی که به ارزش‌ها و داشته‌های خودش پشت کند، تنبیه می‌شود و اولین تنبیه برای این ملت زوال نعمت است.
کد خبر: ۳۶۲۹۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵ - 22September 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ «دفاع همچنان باقیست» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم امروز در مسجد امام رضا(ع) شهرستان سرخس برگزار شد.

سردار یوسفعلی­‌زاده در این همایش با بیان اینکه حسینی عمل کردن یک منطق است، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب اسلامی که بیدارگر بشریت در عصر حاضر بودند در روزهای آغازین انقلاب به این موضوع تاکید کردند که این نهضت یک نهضت حسینی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تاکید بر اینکه منطق، مرام و مدل رفتار انقلاب اسلامی، حسینی است، افزود: منطق انقلاب اسلامی این است که با دوست حضرت اباعبدالله الحسین (ع) دوست و با دشمن آن حضرت دشمن هستیم و تا روز قیامت این منطق ادامه دارد.

وی تصریح کرد: دفاع همچنان باقیست، چون حسینی بودن تاریخ مصرف ندارد و تا روزی که جهان باقیست، مبارزه حسینیان زمان علیه یزیدیان زمان ادامه دارد.

یوسفعلی­‌زاده ادامه داد: امام خمینی (ره) از یک ملت مورد تحقیر دشمنان و زیر بار طاغوت ها، یک امت واحده و یک لشکر آماده ساخت و در دهان بدخواهان کوبید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه فریادهای انقلابی در حلقوم‌ها زنده است، خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به کوری چشم دشمنان پس از 40 سال به خار چشم و استخوان در گلوی استکبار تبدیل شده است ‌و این حقیقت را دشمن پذیرفته که با انقلاب اسلامی، ملت مقتدر و امام انقلابی مستقر در جمهوری اسلامی نمی‌تواند گستاخانه رفتار کند.

وی عنوان کرد: امروز استکبار جهانی از مردم مظلوم یمن، فلسطین و لبنان وحشت دارد، چون انقلاب اسلامی مرز درگیری با دشمن را تا هزاران کیلومتر آن طرف تر برده و در کنار این ملت های مظلوم، آزاده و مستعضعفان عالم است.

این مسئوول تاکید کرد: امروز چاره عبور از مشکلات، وحدت و انسجام، بصیرت و دشمن شناسی، درک درد آحاد مردم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه کسی که درک درد آحاد مردم را نداشته باشد، انسانیتش زیر سوال است، گفت: انقلاب اسلامی این منطق را به تمام جهان صادر کرده است، که اگر می‌خواهید سربلند باشید و دشمنان بر شما مسلط نباشند، وحدت داشته باشید.

وی ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی نه به یک چراغ بلکه به چهل چراغ تبدیل شده است و امروز نه تنها مردم ایران بلکه مسلمین و مستضعفان عالم به چنین انقلابی افتخار می‌کنند و این کارنامه جای شکرگزاری دارد.

یوسفعلی­‌زاده با تاکید بر اینکه آمریکا ملت ها را نوکر خود و ایران اسلامی آن‌ها را ولی نعمت خود می‌داند، تصریح کرد: آمریکا با چه مجوزی در خلیج فارس ائتلاف ایجاد می‌کند؟ جای او خلیج خوک‌هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس خراسان رضوی با اشاره به اینکه نسخه امتداد «دفاع همچنان باقیست»، نهفته در منشور گام دوم انقلاب است، اظهار داشت: ملتی که به ارزش‌ها و داشته‌های خودش پشت کند، تنبیه می‌شود و اولین تنبیه برای این ملت زوال نعمت است.

وی در پایان با بیان اینکه برای امتداد دفاع همچنان باقیست، نیاز به چانه‌زنی و مذاکره با دشمن نداریم، گفت: کشکول گدایی به سمت دشمن، برگشتن از دفاع و ذلت است؛ دفاع همچنان باقیست، یعنی اینکه فرمان رهبرمان را روی دست بگیریم و بر داشته ها و ارزش های خودمان تکیه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار