مسئول ادبیات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر خبر داد؛

برگزاری کارگاه انجمن ادبی با موضوع ایثار و شهادت در بوشهر

«زهرا شاعری» گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس جهت آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سیره شهدا، کارگاه انجمن ادبی با محوریت ایثار و شهادت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در راستای دلنوشته‌های شهدایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۳۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ - 23September 2019

برگزاری کارگاه انجمن ادبی با موضوع ایثار و شهادت در بوشهر

«زهرا شاعری» مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ادبیات دفاع مقدس دارای ویژگی‌های خاصی در راستای نشر ارزش ها است.

وی با بیان اینکه آثار ادبیات ارزشی مایه تداوم روحیه دفاع از دین و کشور و عدم وابستگی زائد و بی‌رویه می‌شود گفت: ادبیات دفاع مقدس در تأمین نیازهای روانی و تلطیف روح انسان نقش مهمی را ایفا می‌کند.

مسئول سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان بوشهر به نقش ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بیان کودکان و نوجوانان اشاره و خاطرنشان کرد: معرفی ویژگی‌های بارز شهدا در نسل‌های بعد از دفاع مقدس خصوصا نونهالان و نوجوانان لازم و ضروری است.

شاعری تصریح کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس جهت آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سیره شهدا کارگاه انجمن ادبی با محوریت ایثار و شهادت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و در راستای دلنوشته‌های شهدایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار