حجت‌الاسلام روشندل:

اقتدار ایران به واسطه حضور جوانان مؤمن و انقلابی است

رئیس اداره عقیدتی سیاس نیروی پدافند هوایی ارتش گفت:‌ اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی، علمی و... به واسطه حضور جوانان مؤمن، انقلابی و باانگیزه حاصل شده است.
کد خبر: ۳۶۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ - 23September 2019

اقتدار ایران به واسطه حضور جوانان مؤمن و انقلابی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، در دومین روز از هفته دفاع مقدس، محفل انس با قرآن کریم و قدردانی از سربازان نمونه ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور حجت‌الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو برگزار شد.

حجت الاسلام روشندل در این مراسم اظهار داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در زمینه نظامی، علمی و... به واسطه حضور جوانان مؤمن، انقلابی و باانگیزه حاصل شده است.

رئیس اداره عقیدتی سیاس نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش مهم نسل جوان در جامعه افزود: نسل جوان قبل از انقلاب در مقابل رژیم منحوس پهلوی ایستاد و بعد از پیروزی انقلاب غائله‌های منافقان را در نقاط مختلف کشور خاموش و هشت سال دفاع مقدس را اداره کردند.

وی جوانان امروز را بصیرتر و انقلابی‌تر از جوانان نسل‌های گذشته دانست و گفت: اگر امروز دشمن بخواهد تجاوز و تعدی به مرز‌های این کشور انجام دهد، جوانان آماده‌تر از نسل گذشته عمل خواهند کرد؛ همان‌طور که در دفاع از حرم اهل بیت (ع) وارد میدان شدند و دشمن را شکست دادند.

در این مراسم «محمد جواد طبری» قاری برتر نیرو‌های مسلح و «مصطفی اویس قرنی» از سربازان وظیفه و گروه تواشیح و همخوانی طا‌ها به اجرای برنامه پرداختند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار