پیام علوی به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

درخت مقاومت به پاس جانفشانی شهدا به ثمر نشسته است

وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: درخت مقاومت اسلامی به پاس جانفشانی شهدا و ایثارگران به ثمر نشسته است.
کد خبر: ۳۶۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ - 23September 2019

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید محمود علوی» وزیر اطلاعات با صدور پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

تقارن ایام شهادت سرور آزادگان، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و اولاد و اصحاب آن امام مظلوم در کربلای معلی، با ایام الله هفته‌ دفاع مقدس را که یاد آور خلق حماسه جاودان مقاومت اُمت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی است، گرامی داشته و به روح بلند امام عظیم الشان (رضوان الله علیه)، شهدای گلگون‌کفن دفاع مقدس ادای احترام نموده، خاضعانه بر تربت پاکشان بوسه می‌زنم و به محضر باسعادت رهبرحکیم و فرزانه، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (حفظه الله)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران ظفرمند، ملت آگاهِ ولایتمدار و یکایک آزادی خواهان جهان درود می‌فرستم.

اینک که به پاس آن جانفشانی‌ها، درخت مقاومت اسلامی به ثمر نشسته و مردم سرافراز این دیار شهیدپرور و دیگر بلاد اسلامی همچون لبنان، عراق، سوریه، یمن و... از نعمات و مواهب الهی آن بهره مند گشته و استکبار جهانی، صهیونیسم بین‌الملل و وابستگان منطقه‌ای آنان شکست‌های پیاپی را متحمل می‌گردند، سجده‌ شکر بجا می‌وریم و از پیشگاه خداوند دادگستر، رهایی کامل مظلومان عالم را از یوغ سردمداران سرسپرده و ستم پیشه مسئلت می‌نماییم.

سید محمود علوی

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها